greata si daree de 2 zile
Buna,
Am 20 de ani si sunt studenta.
De ceva zile observ ca nu pot manca, deaorece imi se face greata dupa ce consum (chiar si de la fructe, imi plac la nebunie merele dar dupa ce am mancat unul nope mi sa facut rau)si nici nu ma pot uit in directia mancari)si la mirosuri mi se face greata(nu nu sunt gravida si nu am cum sa fiu)De eri mi sa inceput diaree si seara a dat foamea in mine si dupa ce am luat cina mi sa facut o greata credeam ca precis vomit si cu diaree si am adormit cu greu cu speranta ca o sa treaca de la sine in somn, dar nu azi mam trezit din nou cu greata si am inceput sa tremur, chiar nu stiu ce sa fac daca as putea opri starea de greata macar.Va rog ajutati-ma?
Am 20 de ani si sunt studenta.
De ceva zile observ ca nu pot manca, deaorece imi se face greata dupa ce consum (chiar si de la fructe, imi plac la nebunie merele dar dupa ce am mancat unul nope mi sa facut rau)si nici nu ma pot uit in directia mancari)si la mirosuri mi se face greata(nu nu sunt gravida si nu am cum sa fiu)De eri mi sa inceput diaree si seara a dat foamea in mine si dupa ce am luat cina mi sa facut o greata credeam ca precis vomit si cu diaree si am adormit cu greu cu speranta ca o sa treaca de la sine in somn, dar nu azi mam trezit din nou cu greata si am inceput sa tremur, chiar nu stiu ce sa fac daca as putea opri starea de greata macar.Va rog ajutati-ma?
1 comentarii
Buna ziua, simptomele Dvs sunt relativ nespecifice ceea ce înseamnă ca sunt întâlnite in multe boli. Daca debutul a fost recent este posibil sa fie o enteroviroza respectiv o indigestie. Totuși va recomand un consult gastroenterologic pentru completarea bilanțului si stabilirea tratamentului potrivit.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2Oboseala, palpitatii, ameteli, stari de greata, dureri de cap
- 2dupa cateva min dupa anestezie mi s-a facut rau: ameteala, greata, palpitatii, balonare