Hipertensiune + probleme oculare + dureri de cap - ce sa fac?

30-09-2007
danielbuca
Nu este medic/terapeut
danielbuca
Buna ziua,

Sper sa fi pus intrebarea unde trebuie, este prima oara cand intru aici.

eu = barbat, 29 ani, fumator, nu consum alcool, 1.78 m, 115 Kg

Problemele la mine sunt urmatoarele:
- hipertensiune arteriala diagnosticata acum vreo 3 ani (nu mi s-a dat tratament atunci);
- am probleme cu ochii: la ultimul control (acum 1 an) eram suspect de glaucom dar dupa alte investigatii s-a dovedit ca nu este; am zilnic dureri groaznice in spatele ochilor, mi se intampla foarte des sa mi se incetoseze ochii (daca clipesc de cateva ori imi revin), mi se intampla mai rar dar imi si lacrimeaza ochii

In ultimul timp (ultimul an) am inceput sa am dureri groaznice de cap (la ceafa - teoretic legate de tensiune) si in crestetul capului.

Am tot incercat sa "tratez" cu saridon, advil, ibuprofen 600 dar acum nimic nu mai functioneaza si durerile de ochi sunt din ce in ce mai grave.

M-am hotarat ca e cazul sa ma duc la doctor dar nu stiu de unde sa incep, ce analize sa imi fac mai intai, la ce doctor sa ma duc?

Multumesc,
Daniel
3 comentarii
0
30-09-2007, ora 00:00
giana
Nu este medic/terapeut
giana
Mai intai mergi la medicul de fam si spune-i ce te doare, apoi fa-ti analizele de sange, inclusiv glicemia, si du rez.madicului de familie, care te va trimite mai departe, daca va fi cazul.Un diagnostic si o cauza sunt extrem de importante, daca vrei sa faci ceva mai departe.SANATATE!
0
24-10-2007, ora 00:00
Cori100
Nu este medic/terapeut
Cori100
Te-as sfatui sa investighezi daca nu cumva este vorba despre o proasta irigatie sanguina a zonei vertebro bazilare sau chiar daca nu este vorba despre o spondiloza cervicala (poate faci parte din categoria celor care desfasoara munca de birou si capata o boala moderna profesionala - datorata pozitiei in fata calculatorului). Sunt boli care dau astfel de simptome, care variaza de la un pacient la altul, care au momente cind se remit (dispar) dar si momente cind iti fac viata un iad. Adica te fac sa te preocupi 100% din timpul tau ptr a vedea ce se intimpla si pentru a reveni la starea de normalitate. Ptr circulatia cerebrala se poate lua coenziam Q10, gingko biloba, vita roz sau memotanalec. Incearca kinetoterapia, acupunctura, gimnastica medicala si am mai vazut acum o tehnica patrunsa de curind si la noi in tara bowtech. Am invatat din multe situatii ca trebuei sa ne ajutam singuri, chiar daca in anumite situatii este cumplit de greu. mai bine ca noi insine - nu stie nimeni ce nevoi avem!!!
0
15-01-2012, ora 14:14
MIHAYY95
Nu este medic/terapeut
MIHAYY95
Buna ziua, am o problema si va rog frumos sa ma ajutati daca puteti ca sunt disperat.am 41 de ani, si saptamana trecuta am avut HTA 20, 5 cu 12.m-am speriat, avand in vedere ca mama mea a decedat de aceeasi boala la 42 de ani si m-am internat in spital.aici mi-au dat medic care au scazut tens la 11 cu 7, dar mai apoi au inceput probl mele:dureri ingrozitoare de cap.ametelisi stari pe care niciodata nu le-am avut inainte.am iesit din spital mai bolnav decat cand am intrat.medicamentele pe care mi le-au dat sunt: lokren, 20mg, tertensiv, 10mg, prestarium, 10mg, atacand, 16mg, sortis, 10mg, lipantil145mg, aspenter si dicarbocalm.dupa toate astea, am ajuns sa imi para rau ca m-am internat.acum tensiunea e 13 cu 8, dar daca nu mai iau aceste pastile care imi fac rau ce se intampla?Mentionez ca acum cativa ani am luat tertensiv o vreme, dar pe acesta l-am tolerat, nu-mi facea rau.dar acum tert nu-si mai face efectul la mine.de ce ma doare acum capul ce s-a intamplat cu mine?e de la medic sau de la ce?va rog frumos sa ma ajutati, inapoi la spital nu mai vreau sa merg s-o iau de la capat cu alte medicamente, si mai vreau sa va intreb daca omega 3 si coenzima Q10, ceaiul{paducelul, vascul)ma pot ajuta sa regleze tensiunea.cred totusi ca aceste medicamente sunt prea tari si nu le tolereaza corpul meu.astept un raspuns urgent.va multumesc din suflet.
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dependenta de nicotina
  • Luarea în greutate după renunțarea la fumat
  • Hipertensiunea
  • Hipertensiunea la vârsta adultă poate accelera declinul cognitiv la bătrânețe
  • 1 din 10 supraviețuitori ai cancerului continuă să fumeze după diagnostic
  • O strategie mai bună pentru campaniile antifumat
  • Fumătorii care consumă prea mult sodiu au risc mai mare de artrită reumatoidă
  • Mă voi îngrășa dacă mă las de fumat?
  • Fumătorii sunt de trei ori mai predispuși la durerile cronice
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.