inflamaţii ale articulaţiilor

15-03-2007
gabriela 42
Nu este medic/terapeut
gabriela 42
mi se intampla cateodata sa mi se umfle articulaţiile de la degete, de exemplu de la arătător sau de la degetul mare de la picior. In general nu ma doare ci doar simt o jena si faptul ca este mai ţeapăn. La degetul de la mana simţeam o uşoara durere cand apăsam. Trece cam după 10 zile, fără tratament. pentru degetul de la picior am folosit Diclofenac.Care este problema?
4 comentarii
0
18-03-2007, ora 00:00
Dr.Simion
Identitate neconfirmată
Dr.Simion
ar fi utile niste probe de laborator (analize de sange) pentru a elimina posibilitatea unui afectiuni reumatismale inflamatorii. Vi le poate prescrie medicul de familie sau specialistul reumatolog, balneolog sau ortoped, cu rezultatele e bine sa mergeti la unul din specialistii mentionati mai sus pentru evaluare si pentru a stabili oportunitatea unor investigatii ulterioare
0
10-06-2007, ora 00:00
elena42
Nu este medic/terapeut
elena42
a trecut o luna de zile de la laparoscopie si indepartare chist zona trompa-ovar. in ultimele 15-20 zile mi-au aparut inflamatii ptr.prima oara la nivelul incheieturilor. prima oara la un genunchi ca o pernitza ce crea..jena, nu durere.a cedat imediat la mers pe jos 1/2ora. apoi pe laba piciorului ca o pernitza sub piele care s-a resorbit aproape total. de o saptamana sub o glezna unde 4 zile a fost foarte umflat, acum se retrage incet. cdin cand in cand durere de o zi loclizata cand la un mont, cand la celalalt(mostenesc defomarea oaselor in zona monturilor) se pare ca sunt aceleasi simptome. daca ar fi un efect secundar de la anestezie, nu ar fi chiar problematic ca situatie temporara. dar.. am deja 42 ani si m-a luat prin surprindere (panica)neputiinta de a indoi genunchiul.ai facut ceva analize intre timp?ai ceva explicatii(poate si antidot) la simptomele tale?
0
18-04-2009, ora 22:38
veneravali
Nu este medic/terapeut
veneravali
am 39 de ani si am intampinat o problema la care nu gasesc raspuns.Acum 2 luni ma durea ingrozitor de tare piciorul drept, mai precis tendonul lui ahile, atunci cand mergeam parca nu mai aveam stabilitate pe picior, se umflase foarte putin in jurul gleznei, cand stateam pe varful degetului mare, ma taia durerea.
Medicul m_ia recomandat ca sa il gipsez 21 zile .sa iau ketorol si aspirina ass.in acest timp, fiind in gips piciorul nu ma mai durea, acum fara gips, piciorul ma doare iar, au aparut niste vase de sange, subtiri la nivelul pielii, muschiul parca este greu cand ma deplasez si glezna sa umflat pe ambele parti, momentan folosesc artrostop unguent.ce se intampla ?
ce poate fi ?
0
22-04-2009, ora 00:21
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Stimata Doamna,
Din ceea ce descrieti D-voastra putem diferentia vreo 20 de afectiuni diferite, cu tratamente profund diferite; cel mai probabil este vorba despre o tendinoptie peri-insertionala calcaneana.
Cum credeti ca am putea afla cu exactitudine cauza suferintei?
Raspunsul este simplu: printr-o consultatie.
Cu deosebita stima,
Dr. Marius Uscatu
Ortoped cu supraspecializare franceza in Chirurgia Gleznei si a Piciorului
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Compusul din alge marine ce ar putea trata artrita
  • De ce mă dor articulaţiile (mă lasă una şi mă ia alta)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.