Insomnie

11-02-2016
Emmaswan
Nu este medic/terapeut
Emmaswan
Buna ziua. Am avut probleme ( o insomnie crunta prin decembrie ) si am inceput sa iau prin 22 decembrie melatonina. Asta dupa ce am incercat o gramada de alte medicamente de insomnii (valeriana, biendormir, etc) care nu au avut efect. Deja nu mai speram la somn odihnitor cand am descoperit melatonina GNC de 3 mg. Am luat o perioada -vreo 3-4 saptamani ba 3 mg, ba 1.5(il rupeam in jumate). Apoi am zis ca e cam mult si mi-am luat melatonina de 1 mg sublingual tot de la GNC. Ma poate sfatui cineva cat timp pot sa iau melatonina? Are ceva efecte adverse? Vreau sa mentionez ca am 20 de ani si ca de aprox 2 luni iau melatonina aproape in fiecare seara. Este cand dorm, este cand nu prea bine. Va multumesc!
2 comentarii
0
11-02-2016, ora 14:31
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ai aici efectele secundare ale Melatoninei in Spaniola.

http://www.medizzine.com/pacientes/medicamentos/M/melatonina.php#f

Aici e tot un site spaniol. Scrie ca se ia 3 saptamani si ca nu produce reactii adverse de sevraj cand te lasi de ea.

http://www.medizzine.com/pacientes/medicamentos/M/melatonina.php#a

Poti inlocui Melatonina cu Gemoderivatul de muguri de tei argintiu (10-20 lei) care se poate lua 1-3 luni cu pauza de 1-2 luni. Sunt mai multe firme care il produc. Poti intra pe net sa le citesti prospectele.
0
11-02-2016, ora 14:48
Emmaswan
Nu este medic/terapeut
Emmaswan
Multumesc :D AM mai citit putin de dimineata si am vazut unele articole in care se zicea ca trebuie luata 2-4 luni.. Si multe alte perioade de timp. Si in review-uri erau unii care ziceau ca folosesc de ani si nu au nimic...
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Insomnia
  • Insomnia severă ar putea fi cauzată de slăbirea conexiunilor cerebrale
  • Culcatul la ore târzii a fost asociat cu alimentația nesănătoasă și sedentarismul
  • Thim - dispozitivul care te ajută să dormi mai bine, monitorizându-ți somnul
  • Insomnia crește riscul de astm la adulți
  • Calitatea redusă a somnului la copii, asociată cu insomnia mamei
  • Câteva sfaturi pentru insomniaci
  • Sfaturi pentru un somn odihnitor noaptea
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.