Insuficienta gonadotropa, hipoplazie, emty sella partia

22-09-2008
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Va rog sa-mi raspunda cineva, nu mai stiu ce sa cred, nu mai am curaj sa merg iar la doctori.am scris problema mea ci titlul INSUFICIENTA GONADOTROPA.Va rog daca este un medic sa-mi spuna ce sa fac, in fiecare zi sunt tot mai speriata de acest diagnostic.INSUFICIENTA GONADOTROPA, HIPOPLAZIE HIPOFIZARA, EMTY SELLA PARTIAL.
VA MULTUMESC
8 comentarii
0
22-09-2008, ora 00:00
alessia5158
Nu este medic/terapeut
alessia5158
De ce esti asa speriata?? Diagnosticul asta nu te condamna la moarte si singurii care te pot ajuta sunt chiar ei, medicii, in special cei endocrinologi !! Frica ta, insa, si amanarile generate de ea pot sa-ti aduca neplaceri. Pana una alta, ca sa intelegi, iti zic eu ce stiu: insuficienta gonadotropa inseamna ca ai o secretie insuficienta de hormon luteinizant(LH) si hormon foliculinostimulant (FSH) adica, acei hormoni care controleaza ciclurile menstruale si ovulatia.Acesti hormoni sunt secretati de partea anterioara a glandei hipofize(antehipofiza).Acest lucru este explicat prin dezvoltarea insuficienta a tesutului glandular al glandei hipofize exprimat medical prin termenul :hipoplazie hipofizara.Lasa spaimele si da o fuga la medic !! Cu bine !
0
22-09-2008, ora 00:00
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6