intepatura de albine

27-04-2012
mitms
Nu este medic/terapeut
mitms
buna ! as dori sa aflu detalii mai multe despre intepatura de albine, reactiile ce pot aparea, tratamente instantanee si daca se pot lua tratamente preventive inaintea inteparii. sunt apicultor incepator si e de neevitat intepatura albinelor, am fost intepat, nu am avut nici o problema dar au fost cazuri cand mi s-a umflat mana foarte tare, am pus compresa cu gheata si a trecut, dar nu intotdeauna mi se umfla intepaturile, nu dor intepaturile. banuiesc ca dupa un timp o sa ma obisnuiesc cu intepaturile. v-as ruga daca sunt ceva medicamente care se iau preventiv, de exemplu cu 1 ora inainte de a lucra la stupi, sau chiar ceva vaccin. multumesc.
3 comentarii
0
28-04-2012, ora 12:02
angely18
Nu este medic/terapeut
angely18
buna, eu ieri am fost la albine si eu fiind incepatoare, si m-a intepat o albina de mana si acum o am "pernita", din cate stiu eu nu exista medicamente sau vaccin decat daca esti alergic (gen sa nu ma poti respira) dar am citit pe carti vechi si erau sfaturi ca : sa freci pe maini cu frunze de nuc sau sa te dai cu otet, nu stiu daca functioneaza, nu am incercat, doar sa ai grija sa nu mirosi a nimic pe maini, adik creme sau sapun, sau transpiratie, parfum etc.stiu ca exista la magazinele de apicultura un sapun special.acum eu am pus ceapa pe mana cica reduce durerea si umflatura, sa le ti 2 ore dar sper sa nu ma omoare mirosul..in rest sa umbli incet cu ele si sa nu faci miscari bruste sau mai ales niciodata sa nu BATI IN STUP CU NIMIC, pt ca le agita foarte tare.si vin pe tine toate
0
02-05-2012, ora 07:27
mitms
Nu este medic/terapeut
mitms
a trecut perniţa la mână cu gheaţă :)
0
02-05-2012, ora 09:34
angely18
Nu este medic/terapeut
angely18
a trecut in 2 zile, doar ca trebuie sa merg din nou la albine :))
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.