Intepatura in gusa

06-12-2020
Alexa2507
Nu este medic/terapeut
Alexa2507
Buna ziua,

As dori sa stiu, de ce ma inteapa uneori in gusa. Ma gandesc sa nu am probleme cu tiroida. Vreau sa precizez ca iau tratament psihiatric, m-am ingrasat destul de mult, am si hirsutism, nu stiu daca ovare polichistice. Menstruatia imi vine neregulat, de aceea iau Arefam 10 pastile inainte-nu stiu daca trebuie oprite pastilele. Un medic mi-a spus ca ar trebui sa merg la un alt consult endocrinologic si sa iau anticonceptionale, desi nu as vrea pt ca cred ca ingrasa. Nu vreau sa concep copii deoarece nu cred ca pot si iau si tratament psihiatric.(care nu stiu daca se termina vreodata).
Va rog sa imi dati un sfat/ raspuns.ce ar trebui sa fac.
Multumesc!
O zi buna!
1 comentarii
0
07-12-2020, ora 16:16
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Consider și eu că este nevoie de un consult endocrinologic.

dr Petre Mureșan
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce testosteronul influențează pilozitatea?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.