Intrebare - menstruatia dupa tiroidectomie

27-11-2017
Miha47
Nu este medic/terapeut
Miha47
Buna seara. As vea sa stiu daca ati avut probleme cu menstruatia dupa operatie de extirpare totala de tiroida, o doza de iod, urmat de tratament de supresie cu euthyrox 150, in sensul unei menstruatii neregulate primele 5 luni, apoi lipsa acestea( precizez ca se exclude o eventuala sarcina).
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tiroidectomie fără cicatrice, printr-un nou abord chirurgical
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.