Intrebare tratament HIV - test HIV

1942 comentarii 1 2 ..... 222324 ..... 64 65 Înainte ›
2
24-01-2019, ora 09:27
EU2017
Nu este medic/terapeut
EU2017
Fane...se vede al tau.esti o persoana slaba?
0
24-01-2019, ora 15:49
Fane
Nu este medic/terapeut
Fane
Am 80 de kg inaltime 1, 83, nu stiu daca este ganglion doare ca dracu cand apas pe el e ceva de genu parca se sparge am mai avut asa ceva in urma cu 2 ani, eu am 1 test in italia gen4plus p24 la 8 luni dupa, si am mai facut inca 2 in romania tot negative, in urma cu 8 luni am fost cu una am cunoscuto in club asi sa rupt prezervativu am ejaculat in ea adica daca aia avea am luat 100% oricum nu ma deranjeaza ce o fi, Deci TU nu ai hiv stai linistit mai ales daca nu ai mai avut rapoarte, sa sti ca sunt uni medici care cred ca boala asta nu exista si ca mereu testele unora sunt pozitive din cauza altor boli, nu vreau sa iti bag prosti in cap dar din punctul meu de vedere de ce sa vindeci ceva cand poti sa vinzi medicamente de zeci de miloane de euro anual, nu are nimeni nici un interes cauta HOUSE OF NUMBERS
0
24-01-2019, ora 15:51
Fane
Nu este medic/terapeut
Fane
Pe youtube este un documentar despre boala asta, si din cate stiu virusul hiv nu este izolat in cultura adica nimeni nu la vazut, testele depisteaza ca ai anticorpi la ceva, DECI TU NU AI HIV NU TE MAI STRESA DEGEABA, BAGA UN CLUB IA O FEMEIE DE ACOLO SI DISTREAZA -TE, da nu uita sa bagi balonu :))))
1
25-01-2019, ora 21:26
flor22
Nu este medic/terapeut
flor22
Un weekend sănătos la toată lumea !
0
26-01-2019, ora 10:56
EU2017
Nu este medic/terapeut
EU2017
D.ne ajuta
0
26-01-2019, ora 11:14
Fane
Nu este medic/terapeut
Fane
Wekkend sanatos prieteni, cum mai sunteti ?
0
26-01-2019, ora 11:27
EU2017
Nu este medic/terapeut
EU2017
Mie mi a mai trecut durerile la ceafa si gat...dar am gura uscata in continuare..tuse seaca...mancarimi genitale
0
26-01-2019, ora 14:59
Euchiareu
Nu este medic/terapeut
Euchiareu