Lovitura minora urmata de ameteli

03-12-2011
GreierasAnaMaria
Nu este medic/terapeut
GreierasAnaMaria
Buna ziua, sunt Greieras.
Am si eu o curiozitate.
Azi eram cu prietenul meu in mall...s-a lovit usor la tibie, de un scaun...apoi a mai facut 3-4 pasi si a inceput sa se albeasca la fata, sa i se invineteasca buzele...sa transpire abundent...si ametise.din ce cauza??? Imediat m-am dus, i-am cumparat o apa si un baton de Twixx...m-am gandit ca l-ar ajuta...intradevar asa a fost dupa maxim 10 minute incepuse sa isi revna..Imi poate raspunde cineva de ce s-a intamplat asta..?? Mi-a spus ca a mai patit treaba asta, acum 2-3 ani.


Multumesc anticipat...
4 comentarii
0
03-12-2011, ora 23:01
erty3456
Nu este medic/terapeut
erty3456
Buna seara. Cauza este raul de miscare. Raul de miscare apare atunci cand partile din urechea interna ce ajuta la controlul echilibrului sunt stimulate prea mult, de exemplu atunci cand te misti, mergi mult. Provoaca ceea ce ai mentionat tu, inclusiv ameteala si transpiratie.
0
04-12-2011, ora 10:39
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Poate a facut un mic atac de panica.
0
04-12-2011, ora 11:08
tema
Nu este medic/terapeut
tema
GreierasAnaMaria, daca i s-au invinetit buzele (cianoza - nu i s-a mai oxigenat sangele) poate insemna ca are o problema la inima sau circulatie.
Mai ales ca a mai patit asa ceva, ar trebui sa faca un consult cardio - pulmonar si ar fi bine sa il vada si un dr. chirurg vascular.
De la lovitura la picior se poate forma un cheag si acesta sa fie purtat de fluxul sanguin.
Sa mearga intai la cardiologie si sa spuna ce i s-a intamplat, cum s-a simtit - si acum dar si mai demult.
0
04-12-2011, ora 11:57
GreierasAnaMaria
Nu este medic/terapeut
GreierasAnaMaria
Multumesc pentru raspunsuri. O sa mergem sa facem un control cardio...Chiar va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.