ma simt rau dupa operatie

18-09-2005
chriss
Nu este medic/terapeut
chriss
Am 30 ani, sunt operata de 3 luni, tiroidectomie totala, am avut hipertiroida polinodulara, am in continuare palpitatii, transpir si obosesc ca inainte de operatie.Pe parcursul tratamentului preoperatoriu(4 luni)TSH-ul meu nu a crescut deloc, a fost tot timpul<0, 005, la o luna dupa operatie era 0, 010, iar acum este 0, 013, FT4 fiind in limite normale, 1, 7ng/dl.
Mentionez ca imediat dupa operatie am inceput tratamentul cu euthirox 100mg/zi, iar de aprox. 1 luna am scazut treptat ajungand la 50 mg/zi, iar simptomele au reaparut dupa ce am scazut doza de euthyrox, la sfatul medicului.
Va rog din suflet sa-mi spuneti daca cunoasteti cazuri similare si daca da cum si-au revenit, sau dupa cat timp, sau ce se intampla, mai am sanse sa-mi revin?Ce sfat imi dati?Va multumesc anticipat.
6 comentarii
0
22-09-2005, ora 00:00
dr. mihaela
Identitate neconfirmată
dr. mihaela
In mod normal aceste simptome ar fi trebuit sa se amelioreze dupa scaderea dozei de euthirox. Insa se intampla ca si dupa o tiroidectomie totala sa mai ramana tesut tiroidian care sa secrete hormoni tiroidieni in exces si aceasta sa duca la prezenta acestor simptome. Pentru a verifica acest lucru ar trebui sa efectuati o scintigrama tiroidiana (intrebati medicul endocrinolog sau adresati-va la o clinica de medicina nucleara).
0
23-09-2005, ora 00:00
chriss
Nu este medic/terapeut
chriss
Va multumesc foarte mult pentru raspuns, deocamdata medicul care ma supravegheaza dupa operatie mi-a propus o ecografie tiroidiana, care nu stiu in ce masura va elucida problema.
0
19-09-2009, ora 12:13
ibitza
Nu este medic/terapeut
ibitza
Am fost diagnosticata cu hipertiroida, gusa boala bazedof , in prezent iau tirozol de 5 mg, de 3 ori pe zi cite doua, acum imi cade foarte mult parul sunt disperata in acest caz voi ramine cheala, ce pot sa fac? tratamentul mi-a fost dat la clinica de endocrinologie din Tg.Mures.
0
19-09-2009, ora 23:22
tyss
Nu este medic/terapeut
tyss
pn ibitza. Am avut aceeasi problema k si tine si am fost f speriata de operatie si din cauza asta am taraganat f mult. In concluzie, tratamentul cu tirozol rezolva 20% din cazuri, restul ajung la operatie. In cazul meu am mers cu tirozol 2 ani si a fost in zadar. Acum regret k nu m-am operat imediat ce au aparut primele simptome, pn ca tiroida functionand haotic deregleaza mai multe organe: vederea, inima, ficatul etc. Parerea mea sincera e sa te operezi. Kiar daca si dupa operatie evolutia spre revenire poate fi lenta, dar alta rezolvare nu vad. Eu m-am operat acum 2 ani, dupa ce am intrat in Parhon, si cand am vazut urmarile la care pot ajunge si eu daca nu ma operez, am urgentat operatia. Nici acum nu sunt bine 100% dar e o mare schimbare in bine. Multa sanatate.
0
19-09-2009, ora 23:28
tyss
Nu este medic/terapeut
tyss
pn chriss. pn palpitatii poti lua aspacardin 3/zi daca nu se vad schimbari - propranolol sigur te va ajuta. iar poti scadea doza de euthirox si la 25/zi. si FT3 cat este? Avand hipertiroidism, tiroida ta a produs mai multi hormoni decat trebuia, si ei nu se elimina asa usor, si din cauza asta nu prea ti-a crescut TSH-ul. Trebuie sa ai multa rabdare, stiu cum e, daja nu stiam daca a fost bine k m-am operat, dar incet, incet lucrurile se aseaza. Sanatate.
0
28-09-2009, ora 18:16
ibitza
Nu este medic/terapeut
ibitza
Tyss multumesc pentru incurajare, sunt programata laoperatie, am sa merg dar nu stiam de ce imi cade as a mult parul, eu am avut septicemie si mi s-au mai dat si alte tratamente probabil au fost foarte puternice, miltumesc inca o data.Ibitza
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tiroidectomie fără cicatrice, printr-un nou abord chirurgical
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.