Magneziu în exces?!

14-09-2018
IoanaMaria21
Nu este medic/terapeut
IoanaMaria21
Bună ziua
Am următoarea intrebare:mi s-a recomandat o schema de tratament cu magneziu, calciu, calmogen, extravalerianic pentru stres, m-am stresat tare în ultima vreme...
Problema e urmatoarea:iau de 7 zile tratamentul dar de 2 zile mă trezesc noaptea la 3 dimineața, insomnie apoi eu în mod normal dormind ok...azi noapte au început sa mă doară un pic picioarele după ce m-am trezit și în timpul zilei îmi mișc uneori talpa drepta, o băţăi mai exact!
De unde mi-am dat seama ca e magneziu? Acum câteva luni am luat din proprie inițiativă niște magneziu efervescent(nu faceți așa ceva) cu simptome asemănătoare dar care se tot intensificau pt ca eu continuam sa iau magneziu...
În analize am 2.30magneziu maximul fiind 2.55.
Nu vreau sa mai iau si sa continui tratamentul fara? Pana ajung la medic sa îl întreb...
Mulțumesc!
4 comentarii
0
14-09-2018, ora 20:32
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Continuati fara daca banuiti ca e de la magneziu.
0
15-09-2018, ora 05:15
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Sa nu luati calciu seara ca si asta poate da insomnie.
0
15-09-2018, ora 10:49
IoanaMaria21
Nu este medic/terapeut
IoanaMaria21
Mulțumesc pentru răspuns!
Calciu și magneziu dimineața, așa aveam reteta.
Azi noapte la 3 m-am trezit din nou, la 5 am mai adormit la loc...
0
21-10-2018, ora 15:12
IoanaMaria21
Nu este medic/terapeut
IoanaMaria21
Mai am o întrebare, doctorul mi-a dat tratamentul de mai sus după o perioada stresanta pe care nu am știut sa o managerial și a zis ca am anxietate și distonie neurovegetativa.Mi a mers binișor, m am simțit mai ok dar nu grozav însă ceea ce am observat e o ușoară stare de depresie de câteva zile, combinat cu griji în fiecare zi ca știți cum e în anxietate...azi am simțit ca mi se face rău pe strada...Am simțit ca mă dor picioarele, ca mă simt rau, gura uscata, transpiratie palme, parcă mergeam așa fără nici un sens.noroc ca nu eram singura...Am ajuns acasă, am luat tensiunea 13.7 și mă gândesc...Am făcut atac de panica?mâine vreau sa merg la medic și sa îi zic de un computer tomograf, ăsta nu l am făcut...chiar m am saturat sa mă simt așa...
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Doctor online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Magneziul, posibile efecte benefice în cazul depresiei
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.