Mancarimi, inrosirea zonei genitale si scurgeri vaginale.

09-03-2014
jemeni
Nu este medic/terapeut
jemeni
De cateva zile am mancarimi in zona genitala, zona genitala (labiile) s-a inrosit si am o secretie vaginala mai abundenta decat de obicei. Sunt pe anticonceptionale de 3 ani. De asemenea am dureri si la contactul sexul (de cand au aparut mancarimile si inrosirea am folosit prezervativul pe langa). Am citit pe internet si este cumva posibil sa fie candidoza? Scrie ca poate aparea si din cauza administrarii cu contraceptive orale, de asemenea iubitul meu a avut in decembrie candidoza (aparuta de la antibiotice, prezenta si in zona genitala si s-a tratat dar ieri i-a aparut din nou o iritatie), e posibil sa recidiveze si sa mi-o transmita si mie dupa ce a terminat tratamentul?
2 comentarii
0
09-03-2014, ora 09:49
Dr. Erna Stoian
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Erna Stoian
Dupa cum descrieti este candidoza! Trebuie sa luatitratament si dv si partenerul. Se poate transmite! O zibuna
0
09-03-2014, ora 11:24
jemeni
Nu este medic/terapeut
jemeni
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este secreția vaginală?
  • Secrețiile vaginale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.