Minirin Melt

28-05-2018
OctaArt
Nu este medic/terapeut
OctaArt
Bună dimineața,

Am diabet insipid in urma unei operații la cap, mai exact o tumoră pe hipofiză (craniofaringiom papilar) și luam Minirin Melt 60 ug/zi (două dimineața și una seara).
In urma unui test de verificare fără Minirin Melt, am avut câteva simptome, cu ingerarea lichidului este în regulă, dar cu eliminarea e o problemă. A fost într-o cantitate destul de mare.
Problema care este - ieri nu am luat Minirin Melt cum trebuie (ținând cont că mi se mai usucă gura iar medicul endocrinolog mi-a spus să iau o gură de apă înainte), adică nu am luat acea gura de apă și aveam saliva uscată (gen spumă albă) și am pus Minirin Melt sublingual. Am simțit că aș fi plin de apă pe dinăuntru (din câte am înțeles, medicamentul Minirin Melt provoacă retenție de apă) și senzația de apă în nas dar gură nu chiar umedă cum ar trebui. De asemenea, mi-a atras atenția din ziua testării nu am mai putut dormi deloc, doar foială prin pat și nu-mi dau seama daca am dormit nici 5 minute, plus că am urinat mult mai puțin, chiar de la 300 la 200 și 150 ml... Și nu des, cam rar. Iar astăzi, doar 150ml.

Cu ce m-ați putea sfătui? Va rog, este cam urgentă situația și sper că se poate repara greșala făcută de mine!

Vă mulțumesc enorm!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.