Nu mai pot sta cu parintii mei

12-02-2019
lalala05
Nu este medic/terapeut
lalala05
Buna, am 16 ani(sunt fata), am o problema serioasa cu ai mei, tata este in strainatate de unde face destul de des scandal cand se imbata si ne amenință ca nu trimite bani acasa si vorbeste urat cu mama, cateodata si cu mine, cand e acasa face foarte des scandal, si devine chiar si agresiv, arunca cu lucruri, ma amentinta ca ma bate, iar peste cateva ore vine si se poarta de parca totul este ok si vina a fost a mea.Iar pe o parte este mama acasa, casnica, are grija de mine si de fratele meu mai mic, avem o casa foarte mica ce nu necesita mare curatenie, mama in schimb se plange si ca imi spala o farfurie, se plange ca face atata treaba si nu face nimic, tot eu fac in camera mea, o ajut in dormitorul ei, si cateodata fac si in baie si bucatarie, in schimb daca nu o ajut o data, incepe sa tipe si sa urle ca nu am facut nimic niciodata sa o ajut.Cu iesitul afara e la fel o problema, sunt o eleva foarte buna la scoala, anul asta merg la olimpiada pentru ca asta si a dorit am incercat sa intru la bursa tot pentru ea, dar inca nu stiu rezultatele, iar ea imi spune ca nu am facut nimic, ca nu invat, sa fac treaba sa o ajut, ca nu poate singura.Efectiv are zile din ce in ce mai dese in care tipa degeaba si nu ma lasa sa ies din casa, pe motivul ca nu vrea, ca de ce sa ies, sau daca ies sa stau putin, mentionez ca ies cu prietenul meu care este in clasa cu mine, nu vrea sa ies cu el, mi a reprosat ca a vazut ca ne tinem de mana pe strada si cum imi permit sa fac asa ceva, sunt momente cand ma lasa sa ma imbrac sa ma aranjez si cand dau sa ies pe usa incepe un scandal monstru, devine si agresivă cand ii spun sa ma lase in pace ca am facut tot.plus ca ai mei imi scot ochii pe mancare, ca stau cu ei, tata mi a spus ca daca as muri el nu ar mai fii nevoit sa plece in strainatate sa muncească. Iar mama a inceput sa fie agresiva si cu fratele meu mai mic, inteleg ca e cu mine, dar el e un copil de 6