Părinții mei nu imi accepta iubitul

11-01-2019
Stefania antonia
Nu este medic/terapeut
Stefania antonia
Buna ziua, numele meu este Stefania, am 20 de ani si as dori cateva sfaturi daca se poate.
Am o relatie de 6 luni aproape cu un baiat minunat, pe care mi l am dorit si m am rugat sa mi l dea. este un baiat de 22 de ani care ma tachineaza, are grija de mine, este iubitor si tine foarte mult la mine. Părinții mei nu Il plac deoarece spune ca este un incult, ca nu ma poate întreține si ca nu pot accepta o căsătorie cu el. El si a terminat liceul dar acum lucreaza, nu si a continuat studiile, castiga multi bani si isi permite sa faca orice isi doreste. Eu sunt studenta, în anul 3, la ASE si lucrez, sunt o persoana destul de independenta.
Cu mama mea nu mai vorbesc de aproximativ 3 luni, ea il blesteama, ii jicneste familia ( Cu care nu au avut nici un fel de contact ), familiei mele sta si vorbeste prostii care nu au nici un pic de adevăr. El stie toata situatia cu părinții mei, ma sprijină în tot ceea ce fac, imi da sfaturi si ma ajuta sa trec peste aceasta perioada. El si a dat seama de mult timp ca nu este acceptat de catre familia mea. Si părinții lui stiu situația mea, ei nu sunt de acord cu comportamentul alor mei. El preferă să nu mai aibă nici un contact cu ei, pentru ca nu are nici o treaba cu ei. Este un baiat serios si chiar daca nu si a continuat studiile, este un baiat foarte inteligent si vad o relatie cat mai îndelungată cu ei.