pastile si iar pastile

25-03-2013
dorina vasiliu
Nu este medic/terapeut
dorina vasiliu
Buna ziua tuturor.primavara eu ma simt f rau...panica, spasmofilie, anxietatea si depresia ma fac sa nu ma pot ridica din pat.as incerca dimineata juma de eurovita cu veai verde.pe la amiaza o lecitina cu ceva omega si seara o milgama...printre ele ceva benzodiazepine, dar doze mici, chiar sferturi de anxiar sau xanax.Cele din urma le iau de 21 de ani, doar in crize si cum crizele au fost in fiecare zi va dati seama.si eu totusi cred ca nu mi au dat dependenta, mi au dat doar gura de oxigen la momentul potrivit...ATENTIE.in prezent iau cam juma de anxiar si 0, 25 xanax pe zi.daca se intampla sa fiu tare stresata maresc putin doza dar a doua zi caut revansa.Acum ma simt f slabita si dupa o viroza respiratorie, am dat si kg jos.Va rog sa mi recomandati niste omega 3 si 6...n am luat niciodata si daca stiti de ce eurovita are preturi asa de mici fata de alte vitamine???lecitina n am luat niciodata.se pare ca intareste bine celula nervoasa dar nu stiu, poate da ceva reactii adverse...poate stiti voi...va multumesc mult si sa auzim de bine.deja s epuizata cat am scris...sa aveti grija de voi
7 comentarii
0
25-03-2013, ora 20:23
aaa24
Nu este medic/terapeut
aaa24
esti sigura ca nu ai hipertirodie?...
0
26-03-2013, ora 11:12
dorina vasiliu
Nu este medic/terapeut
dorina vasiliu
nu e hipertiroidie..multumesc
0
30-03-2013, ora 17:26
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Primavara da astenie, starea virala slabeste tare rau organismul.Mancati multe verdeturi de primavara, faceti putin sport, nu evitati proteinele si un gratar bine facut.Asta se intampla din pacate multora dintre noi.
0
30-03-2013, ora 17:27
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Daca aveti antecedente psihiatrice, ar fi bine sa treceti si pe la medic, mai ales ca spuneti ca energia e scazuta la minimum, sa nu se agraveze, in rest sfaturile raman valabile!
0
08-04-2013, ora 20:52
dorina vasiliu
Nu este medic/terapeut
dorina vasiliu
multumesc pulberedestele...am fost la psihiatru...sunt pe tratament cu cymbalta si 150 depakine pe zi.nu stiu ce face exact acest antiepileptic si sunt putin speriata pe cand oi mari doza de AD.acum iau 300...sanatate multa
0
10-04-2013, ora 08:22
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Se pare ca e vorba de o depresie, nu va faceti griji cu Cymbalta, iar ceea ce numiti antiepileptic, in psihiatrie e timostabilizator, care va da o stare constanta de bine, aceeasi de-a lungul zilei.Sa auzim de bine!
0
18-04-2013, ora 17:59
adrian2011
Nu este medic/terapeut
adrian2011
pulberedestele
ti-am trimis un mesaj privat
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.