picioare amortite de la genunchi in jos

30-06-2008
brolyn
Nu este medic/terapeut
brolyn
De cateva luni am picioarele (de la genuchi in jos) amortite. Le simt amortite tot timpul si asta imi creeaza un disconfort mare. In plus uneori (exista anumite zile ) simit si o apasare, strangere, in piept in zona inimii, care dureaza chiar si cateva ore.
Uneori amorteala alterneaza de la un picior la altul.
Seara simt ca parca am niste ace in talpi.
Toate aceste lucruri sunt asociate si cu o stare de slabiciune permanenta, lipsa de concentrare.
As dori sa stiu ce fel de semne sunt acestea.
Mi-am facut anlizele de singe si totul era in regula.
5 comentarii
0
11-07-2008, ora 00:00
As. univ. Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
As. univ. Dr. Ana-Maria Slanina
Dozati calciul si magneziul seric, incercati un tratament cu Magne B6 sau Berocca, eventual Milgamma si eventual, daca amortelile persista, faceti o oscilometrie pentru circulatia la nivelul gambei, viteza deconducere nervoasa pentru nervii gambei si o electrocardiograma.
0
14-07-2008, ora 00:00
brolyn
Nu este medic/terapeut
brolyn
Electrocardiograma am facut si nu era nimic in neregula. Am luat calciu, magneziu.Am fost la neurologie si mi-a fost prescris Cavit, Piracetam si Tonotil-N, dar vad ca deocamdata nu au nici un efect. In plus de o saptamana am acum si o durere de cap sacaitoare.
Am impresia ca mi se prescriu lucruri care se refera la chestii minore :o lipsa de calciu, stres etc dar eu cred ca e ceva mai mult de atat(dupa cum ma simt)
0
26-05-2014, ora 11:28
colindeata
Nu este medic/terapeut
colindeata
Salut acelasi sintome le am si eu, ai gasit cauza? Tot magne b6 mi-au dat si mie doctori. Astept un raspuns mersi
0
01-06-2018, ora 15:59
moldovanu dinu
Nu este medic/terapeut
moldovanu dinu
Am picioarele amortite, in special labele la picioare si le simt ca de lut, merg foarte greu, le simt grele si parca calc pe niste pernute.ce se intampla ?
0
01-06-2018, ora 16:04
moldovanu dinu
Nu este medic/terapeut
moldovanu dinu
Am fost operat acum 4 ani de ocluzie intestinala, am fost anestiziat total si intubat, dupa intubare am simtit o usturime in canalul penisului..cam un am apoi am inceput sa nu mai am erectie, am si diabet insulinodependent si hemofilie tip A, care sa fie cauz ?
Adaugă un comentariu / răspuns

20-01-2020, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Otosan
Otosan gel de gât Forte - Soluția naturală pentru ameliorarea durerilor de gât
Produs inovator natural ideal pentru ameliorarea simptomelor asociate cu iritarea gâtului datorită formulei sale speciale sub forma de gel ce formează o peliculă mucoadezivă activă în tractul faringian și laringian. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.