Pitiriazis versicolor

12-01-2019
Anon1987
Nu este medic/terapeut
Anon1987
Bună ziua! Am fost diagnostic cu pitiriazis versicolor. Medicul dermatolog mi.a recomandat TRAVOCORT, spunând ca în maxim o luna petele dispar. Însă, nu numai ca nu au dispărut, ci au și început sa se extindă. Ce as putea face pentru a scăpa de ele? Mulțumesc anticipat!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Doctor online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.