problema coloana vertebrala

06-03-2013
tachere
Nu este medic/terapeut
tachere
In urma ridicarii de jos unui obiect (nu foarte greu) am resimtit o durere in flancul stang, zona talie.
Incepand cu a doua zi durerea a devenit din ce in ce mai puternica, iradiind si in partea din fata, tot in stanga.
Nu pot sa mai stau pe scaun durerea simtind-o in partea de jos spre bazin si mai mult partea stanga. Luni am fost la servici, dar avand un loc de munca de birou am rezistat cu mare greutate si durere sa stau pe scaun 8 ore.
Partea stanga e mai afectata si aici simt durerea mai mult.
Ma ridic cu greutate din pat, fiind aproape blocata la mijloc.
Am mers la medic, care in urma consultului mi-a recomandat efectuarea unei analize de urina si mi-a facut o ecografie abdominala ca sa elimine o cauza renala.
In urma investigatiilor de mai sus medicul a constatat ca nu exista o problema renala si mi-a prescris tratament pentru nevralgie lombara cu prednison (2 zile cate 10 tb, 2 zile cate 8, 2-6, 2-4, 2-2), midocalm, ketoprofen supozitoare, algocalmin si diazepam, unguent antiinflamator si repaus total la pat 10 zile.
In urma cu 3 ani am avut o criza de lombosciatica, dar atunci durerea o simteam pe piciorul stang, de la sold in jos.
Acum nu simt nicio durere pe picior, insa durerea care a inceput in flancul stang s-a extins pe tot bazinul si a urcat si la coaste pe aceeasi parte stanga.
Va rog sa-mi spuneti daca este posibil sa fi suferit o hernie de disc si ce ar trebui sa fac in continuare pentru a stii ce s-a intamplat.
Va multumesc
3 comentarii
0
06-03-2013, ora 13:10
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Un sindrom compresiv vertebral (hernie de disc) este cat se poate de probabil.
Prin urmare, este necesar un consult la neurochirurg. Pana atunci trebuie sa evitati efortul fizic, si mai ales ridicarea greutatilor.
Tratamentul cu produse cortizonice (prednison) trebuie evitat la maximum, cel putin pana la precizarea diagnosticului (in afara cefectelor secundare binecunoscute, cortizonul impiedica un examen clinic corect).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-Picior
0
06-03-2013, ora 19:23
tachere
Nu este medic/terapeut
tachere
Domnule doctor, va multumesc pentru raspuns. Si eu am fost surprinsa de decizia medicului, dar dansul mi-a spus ca e singurul tratament care determina cedarea durerii intr-un timp mai scurt.
Eu luasem deja inainte de acest tratament Vimovo si Piafen, prescrise tot de medic, dar nu aveau niciun efect, durerea era din ce in ce mai intensa.
Acum ce pot sa mai fac?
Am inceput de ieri tratamentul cu Prednison si stiu ca nu se poate intrerupe brusc.
Cu stima,
Elena Tache
0
07-03-2013, ora 11:19
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Nu poate fi intrerupt brusc un tratament de lunga durata.
Puteti renunta imediat la cortizon.
Infinit mai util este un consult la neurochirurg.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-Picior
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.