probleme cu penisul...

05-12-2009
cristy999
Nu este medic/terapeut
cristy999
buna am 21 de ani ai am probleme cu impotenta in sensul ca nu ma excit si penisul ii foarte moale(adica nu ii excitat) am incercat sa iau viagra, cialis, maraton, maraton forte si degeaba tot nu am putut avea un act sexual.mentionez k medicamentele le-am luat si pe stomacul gol dupa acea am vazut k nusi fac efectul si leam luat dupa masa dar tot nu sa intamplat nimic.am respectat toate conditiile dar degeaba.As dori sa stiu c medicamente pot sa iau ca sa pot avea si eu un act sexual.Va rog sa ma ajutati.Va multumesc!
5 comentarii
0
06-12-2009, ora 00:02
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Salut,

De când ai această problemă?
S-ar putea ca principala cauză să fie inhibarea axului hipotalamo-hipofizo-gonadal. Testosteronul pe care l-ai luat timp de câteva luni a inhibat producţia internă. După ce ai întrerupt administrarea s-a produs o degringoladă totală. Aceasta poate fi cauza. Consultă medicul endocrinolog (impotenţă hormonală!!!!!!!).

Toate cele bune şi însănătoşire grabnică ;)




Cu deosebit de multă plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
| NIHIL SINE DEO - NIMIC FĂRĂ DUMNEZEU (DUMNEZEU = α şi Ω, Începutul şi Sfârşitul,
Făcătorul cerului şi al pământului, al tuturor celor văzute şi nevăzute, CALEA, ADEVĂRUL şi VIAŢA!) |
→ Homo proponit, sed DEUS disponit - Omul propune, DUMNEZEU dispune! ←
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
0
06-12-2009, ora 11:55
cristy999
Nu este medic/terapeut
cristy999
Mr.NICK dar totusi nu exista cv tratament p problema mea???sau nu se poate face nimik in priviinta asta??Te rog ajutama...macar sa am si yo o viata sexuala activa cu ajutorul unor pastile.Iti multumesc mult.Astept raspunsul tau.iar dk vrei sa vb p mess id meu este clau_claudius
0
06-12-2009, ora 20:22
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Există tratament, bineânţeles că da, dar va trebui să consulţi un medic (medic specialist - urolog sau androlog). În urma consultului, a anamnezei ( a ceea ce spui - totalitatea informaţiilor pe care medicul le primeşte în urma discuţiei cu bolnavul/cu tine, cu privire la apariţia şi evoluţia bolii de care suferă/suferi, la antecedentele ei, la medicaţia prezentă/trecută etc. - anamneza este un fel de trecere în revistă, un sinopsis, un rezumat al istoricului tău medical etc.).
După vei primi medicaţia specifică afecţiunii/dereglării de care suferi, şi te vei face bine!

Toate cele bune şi însănătoşire grabnică;)
0
22-12-2011, ora 02:23
eugen gen
Nu este medic/terapeut
eugen gen
salut...O vreme faceam sex fara probleme cu iubita mea dar acum nu mi se scola todeauna de ce oare__...cand sunt in pat cu ea greu mi se scoala..dar daca vorbesc despre sex cu ea.. sau am pozele sexy cu ea nu am probleme cu penisul. pls help me
0
04-01-2012, ora 04:34
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Salve!
Stimate dle eugen gen, aveţi problemele cu erecţia din cauza exceselor sexuale pe care le-aţi făcut, dar şi din cauza unei probleme psihologice (cu răsunet somatic) pe care o aveţi.
Fiţi mai cumpătat şi consultaţi un psihoterapeut!
Dumnezeu să vă binecuvânteze.
La mulţi ani cu/în Lumină.
Toate cele bune,
Mr. Nick

Post Scriptum - Cu persoana iubită (de sex feminin, în cazul dv.) se face dragoste, nu sex!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Penisul normal vs penisul anormal - dimensiuni, caracteristici, limite
  • Viața cu o disfuncție erectilă
  • Lucruri pe care nu le știai despre penisul tău
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.