Probleme respiratorii

02-08-2017
alina851
Nu este medic/terapeut
alina851
Buna ziua.

De ceva timp am probleme de respiratie - simt ca nu intra aerul cum trebuie sau ca nu am destul.

De curand, mi-a aparut ceva la ochi si am administrat Betabioptal, insa am observat ca dupa ce le administram, simteam gustul respectiv in gat si gatul incepea sa se infunde. Ma simteam de parca mi se punea un nod in gat si se inflama ceva instant, ingreunand respiratia. De asemenea, am dureri in piept si in zona inimii. Sunt reactii adverse la picaturi sau pot fi semne de boala autentica?
2 comentarii
0
02-08-2017, ora 13:04
Psiholog Neacsu Virginia
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Neacsu Virginia
Buna ziua,
Fara nicio ironie, m-ati facut curioasa: cum anume (pe ce cale mai exact) ar fi putut ajunge picaturile pentru ochi in gatul dvs.
0
03-08-2017, ora 14:19
alina851
Nu este medic/terapeut
alina851
Dvs. nu simtiti gust amar in gat de la nici un fel de picaturi sa inteleg? Ce va puneti in nas sau in ochi ramane doar acolo, nu se absoarbe in mucoase, nu? De curiozitate intreb si eu.

Era micoza in gat, s-a rezolvat. Si ORL-istul nu a fost suprins de gustul amar din gat, prin urmare, nu e caz de psihologie, dar apreciez interesul.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Lipsa de aer - motive pentru care ai putea respira cu dificultate
  • Urgențele respiratorii (pulmonare) - cum să le recunoști și ce să faci
  • Ce faci când copilul nu respiră bine (nu poate să respire)?
  • Noi date despre mucus ar putea ajuta pacienții să respire mai ușor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.