probleme urinare

23-07-2016
vasvasvas
Nu este medic/terapeut
vasvasvas
Buna ziua,
De 2 saptamani ma confrunt cu o problema.dupa urinare elimin o secretie alba din penis si simt o usturime puternica dar numai dupa ce storc canalul penisului, si simt o usturime puternica. Tin sa precizez k, si urina are o culoare ciudata si este tulbure.
Daca a mai intalnit cineva aceasta problema va rog sa ma ajutati.
Va rog sa se abtina cei in necunostinta de cauza.
Va multumes.
1 comentarii
0
26-07-2016, ora 15:58
drakos
Nu este medic/terapeut
drakos
Aveti o uretrita - adica o inflamatie a uretrei. Cel mai frecvent apare dupa un contact sexual neprotejat.
Mergeti la medicul urolog sau dermatolog pentru diagnostic si tratament. Sau macar la medicul de familie. Sau la un laborator de analize si dati o proba din acea secretie si cereti o urocultura si antibiograma (la ce antibiotic e sensibil agentul patogen care a determinat inflamatia).
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.