sange in urina cu usturime
Buna ziua. Am sotul meu a fost racit, a facut fisoane, iar dupa aia a inceput sa urineze foarte des, dupa care incepand de astanoapte iese des afara cu urina cu sange si usturime. Doresc de la dumneavoastra sa-mi recomandati un tratament caci nu poate ajunge momentan la medic, este la serviciu si nu poate pleca de acolo. Multumesc mult si astept un raspuns.
2 comentarii
Eu sunt pacient si nu medic dar din cunostintele mele HEMATURIA sau mai popular sange in urina inseamna probleme, cel mai indicat este sa isi faca timp sa mearga la un control, sa inventat concediul medical, nici eu pana in 2008 nu vroiam sa aud de medici si spitale, munca era viata mea, si acum regret dar nu am ce sa fac.
Este posibil sa fie o cistita (infectie a vezicii urinare) hemoragica.
Ar trebui facuta o urocultura si sa urmeze tratamentul cu antibiotic in functie de rezultatul antibiogramei. Cel mai frecvent in infectiile urinare de prima intentie se administreaza antibiotice precum Ciprofloxacina sau Levofloxacina.
Ar trebui facuta o urocultura si sa urmeze tratamentul cu antibiotic in functie de rezultatul antibiogramei. Cel mai frecvent in infectiile urinare de prima intentie se administreaza antibiotice precum Ciprofloxacina sau Levofloxacina.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 9Usturimi genitale
- 2usturime in timpul urinarii
- 13Dureri in partea stanga sub coaste
- 1Urologie!
- 1probleme in zona genitala
- 4infectie urinara, sange in urina
- 2usturime dupa ejacuare
- 1Rinichi
- 3Usturimi urinare, fasciculatii musculare, dureri articulare, palpitatii
- 0Intepaturi testicul/usturimi urinare
- 0Usturimi vaginale dupa actul sexual
- 0Sangerare dupa urinare
- 0Uretrita sau alta boală!!!
- 0Ajutati-ma...urina cu sange durere de rinichi, sunt insarcinata