sange in urina cu usturime
Buna ziua. Am sotul meu a fost racit, a facut fisoane, iar dupa aia a inceput sa urineze foarte des, dupa care incepand de astanoapte iese des afara cu urina cu sange si usturime. Doresc de la dumneavoastra sa-mi recomandati un tratament caci nu poate ajunge momentan la medic, este la serviciu si nu poate pleca de acolo. Multumesc mult si astept un raspuns.
2 comentarii
Eu sunt pacient si nu medic dar din cunostintele mele HEMATURIA sau mai popular sange in urina inseamna probleme, cel mai indicat este sa isi faca timp sa mearga la un control, sa inventat concediul medical, nici eu pana in 2008 nu vroiam sa aud de medici si spitale, munca era viata mea, si acum regret dar nu am ce sa fac.
Este posibil sa fie o cistita (infectie a vezicii urinare) hemoragica.
Ar trebui facuta o urocultura si sa urmeze tratamentul cu antibiotic in functie de rezultatul antibiogramei. Cel mai frecvent in infectiile urinare de prima intentie se administreaza antibiotice precum Ciprofloxacina sau Levofloxacina.
Ar trebui facuta o urocultura si sa urmeze tratamentul cu antibiotic in functie de rezultatul antibiogramei. Cel mai frecvent in infectiile urinare de prima intentie se administreaza antibiotice precum Ciprofloxacina sau Levofloxacina.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2probleme mari la urinare
- 1usturime la urinare si chegulete de sange cand urinez
- 87usturimi urinare - iritatii si usturimi vaginale
- 4usturimi groaznice la urinat de aproape 1 an de zile neintrerupt
- 3secretie din penis alb galbuie fara miros + mancarime + usturime la urinare
- 4usturimi ingrozitoare la urinat
- 13Dureri in partea stanga sub coaste
- 4imi este frica.. usturime la urinare = afectiune ale cailor urinare?
- 8de 4 zile de fiecare data cand urinez ma doare ingrozitor
- 8usturimi severe la urinat
- 0arsuri si urina urat mirositoare
- 4usturimi
- 0Menstruație
- 1Infecție urinară
- 1Durere de burta dupa primul contact sexual
- 2Ce poate fi?
- 6Infecție urinara ?