scurgeri abundente intre menstruatii destul de branzoase

18-02-2009
dea87
Nu este medic/terapeut
dea87
acum 6 luni am fost la ginecolog deoarece aveam niste scurgeri abundente intre menstruatii destul de branzoase. in urma analizelor mi s-a spus ca am o ciuperca pentru care mi-a dat niste medicamente. in urma contactului sexual, imi apar niste iritatii si usturimi in jurul vaginului. am intrebat medicul da nu a stiut sa-mi zica nimik. sunt destul de suparatoare deoarece se intampla in urma fiecarui contact(specific ca folosesc prezervativ). puteti sa-mi spune-ti de ce apar aceste usturimi? Multumesc
4 comentarii
0
18-02-2009, ora 10:40
C.Raluca
Nu este medic/terapeut
C.Raluca
este posibil sa fi alergica la latex.. incearca si o alta metoda anticonceptionala.
0
18-02-2009, ora 10:46
dea87
Nu este medic/terapeut
dea87
se poate. dar aceste usturimi imi apar si cand nu folosesc prezervativ. eu foloseam novinet dar d cateva luni am facut o pauza. persistau si atunci dar nu de fiecare data cand aveam contact sexual.
0
18-02-2009, ora 11:31
C.Raluca
Nu este medic/terapeut
C.Raluca
novynette iau si eu.. nush incearca sa iti bagi si niste ovule pt curatare.. :) posibil si o infectie sau sensibilitate mai mare a peretilor vaginali.
0
18-02-2009, ora 20:42
dea87
Nu este medic/terapeut
dea87
cum adik sa-mi bag niste ovule pentru curatenie?va rog sa-mi explicati. multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Secrețiile vaginale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.