Senzatie ciudata

23-03-2015
myhaitza97
Nu este medic/terapeut
myhaitza97
Sunt unele momente ale zilei cand am o senzatie ca sunt undeva la limita dintre viata reala si un film. E ca o senzatie de vis, putin deranjanta si de durata.

Am observat ca se intensifica atunci cand ma gandesc la ea, dar daca uit de ea si imi vad de activitati de exemplu nu mai am aceasi senzatie pentru ca uit de ea(banuiesc).

Am citit intr-un topic postat ca ar putea fi depresie. Nu am 'suparari' si/sau 'ganduri negre', ceea ce se intampla e pur si simplu 'de la sine', iar cand vine imi da acea stare de disconfort sau probabil ca nu m-am exprimat bine, dar nu stiu sa scriu exact cum se simte, e mai mult o senzatie.

In urma cu cateva luni(1-2) am luat multi-vitamine de la SECOM crezand ca e problema de vitamine, dar nu s-a ameliorat cam deloc.

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?
10 comentarii
0
24-03-2015, ora 23:51
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Parca am mai discutat despre aceasta problema.
Ti-am facut special pentru tine si topic separat.

http://forum.romedic.ro/prod/Derealizarea_si_Depersonalizarea__090451.html

Astea sunt senzatii de anxietate.

Trebuie mers la medicul psihiatru sa iti prescrie un ad = antidepresiv, medi care actioneaza atat pe depresie, cat si pe anxietate.

Dam Search Google si cautam simptome depresie si simptome anxietate.
Daca intrunim 3-4 simptome din fiecare, din pacate suntem diagnosticati cu asa ceva.

Apoi mai dam Search Google Test Depresie si Test Anxietate care sa iti dea raspunsul automat, fara sa te cheme la ei la clinica.

Si vii aici sa scrii cate criterii intrunesti (nu conteaza care, nu trebuie sa fie neaparat depresie in sensul de tristete, tristetea poate foarte bine si frumos sa nu existe, multumeste-i lui Dumnezeu ca te-a scapat de blestemul simptomului tristetii) si ce zic testele.
0
25-03-2015, ora 12:31
myhaitza97
Nu este medic/terapeut
myhaitza97
Am facut ambele teste si am citit si despre simptomele ambelor 'probleme'.

La ambele teste am avut ca rezultat 'foarte putin probabil'.

Din ce am citit acolo, ambele se bazeaza pe tristeti, suparari, frica etc. Eu nu am probleme de personalitate, comportament si/sau altele. Este pur si simplu o stare temporara.

Am cautat pe net si am gasit ceva foarte asemanator la simptone si anume: tulburari de depersonalizare si am observat ca acea stare apare numai cand ma gandesc la ea, si se pare ca rezolvarea sa fie in sinea mea.

BTW: Multumesc pentru raspuns si de implicare.
0
28-03-2015, ora 21:48
T Maria
Nu este medic/terapeut
T Maria
Mai persista starile inca ? Si eu ma confrunt cu asa ceva !
0
28-03-2015, ora 21:56
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ T Maria

Ele vor trece dar trebuie sa se actioneze cu tratament.
Daca se face tratament la debutul anxietatii, nu apar.
In general se dezvolta pe o anxietate netratata, in timp si de aceea se vindeca mai greu. In jur de cateva luni la unele persoane.
0
29-03-2015, ora 15:36
myhaitza97
Nu este medic/terapeut
myhaitza97
Starile inca persista.
Alta posibilitate vad ca nu exista, deci in zilele ce urmeaza voi merge la o consultatie si voi posta aici ce mi s-a prescris.
0
03-04-2015, ora 00:16
magdalina
Nu este medic/terapeut
magdalina
Draga Clara observ ca promovezi cu foarte mult patos folosirea antidepresivelor, le recomanzi ca pe nişte bomboane mentolate împotriva respiraţiei urat mirositoare, de psihoterapie ai auzit?ar trebui sa ne axăm mai mult pe partea asta decât pe nişte medicamente care nu vor face decât trateze simptomele si nu cauza, vorbesc din propria experienţa, mi s-au prescris medicamente pt ca sufeream de depresie si anxietate iar cand le-am oprit chinul a fost de zece ori mai mare si iată ca m-am luptat mult dar am reuşit, cu credinţa, dorinţa, terapie cognitiv-comportamentala si nu numai:) Myhaita dak tu nu ai decât un simplu simptome de derealizarea, pr ca asa se numeste in termeni'medicali'nu are rost sa-ti îndopi organismul cu otrava, aceste stări nu-ti fac nici un rău, părerea mea este sa mergi la un psiholog din timp iar aceste stări vor trece cu uşurintă, trebuie doar sa descoperi de ce ele sunt prezente in viata ta, sa nu cumva sa te îmbeti cu apa rece crezând ca medicamentele vor face ca totul sa se şteargă, vor apărea ulterior însoţite de alte simptome mult mai supărătoare, sunt de acord cu medicaţia in cazuri de depresie si anxietate extrema dar pt uşoare simptome categori NU.
0
01-05-2015, ora 15:39
myhaitza97
Nu este medic/terapeut
myhaitza97
Am fost inca de pe data de 24 la un control pentru starile de mai sus, iar ca un diagnostic ar fi ca: tulburari somatice sau o nevralgie ce are legatura cu fluxul sangelui la creier sau ceva de genul. Am primit Cavinton si Paxetin. Le iau de 4 zile si sunt semne deocamdata medii de ameliorare. Senzatiile nu mai sunt puternice si nici zilnice.
0
01-05-2015, ora 17:23
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Cineva acolo Sus te iubeste mult...

Senzatiile de derealizare si depersonalizare sunt niste senzatii care apar atunci cand si pentru ca anxietatea este netratata si sunt deosebit de greu de suportat pentru pacient.

Sunt persoane carora le trec abia dupa luni intregi sau chiar ani de medicatie.

@ magdalina

Ti-a fost rau pentru ca te-ai lasat brusc de medicatie intr-un moment in care nu te simteai perfect. Ai avut simptome de sevraj. Nu medicamentele poarta vina.

E o regula cu medicamentele psihiatrice pe care doctorii probabil nu ti-au mentionat-o. Tratamentul cu antidepresive se intrerupe treptat in decursul a cateva saptamani, luni.

Ai idee sau stii sa explici ce se intampla dpdv fizico-chimic cu organismul in cadrul afectiunii de depresie sau de anxietate ?
0
09-08-2015, ora 15:36
magdalina
Nu este medic/terapeut
magdalina
Clara-am intrerupt medicaţia asa cum a trebuit sa o fac, desii medicul meu
Nu-mi dăduse unda verde totusi am vrut sa o fac si mi-a dat o schema, iti place sa dai cu părerea bag de seama:) ce-i drept începusem sa ma simt rău din primele zile daa am
Continuat pt ca nu am vrut sa devin dependentă de pastile.am idee ce se intampla la nivelul creierul in astfel de situaţii, mai sunt si alţii informaţi pe lângă tine dar cred cu tărie ca este mai mult de atat, cum iti explici altfel ca eu nu mai sufăr de depresie de 4 ani după renunţarea pastilelor cand tu afirmi cu tărie ca depresia nu trece?am facut Terapii, am citit cărţi de specialitate, m-am luptat cu propriile forte, N-a fost simplu deloc si precizez ca am fost destul de rău dar nu aflat nici imposibil, ce s-o fi întâmplat asa brusc cu substanţele chimice din creierul meu?o fi fost
Vreo minune?sa fim serioşi, cine nu are ochi
Sa vadă nu vede si nici urechi sa audă.Acum iti pun eu o întrebare:ai habar cat de multa dependentă fizica si psihică dau aceste pastile?sunt de acord cu ele cand sunt situaţii critice dar nu la primul simptom de depresie sau anxietate iar apoi me chinuim o viata sa renunţam si nu mai putem de rău.Nu stiu in ce calitate dai sfaturi dar nu este prima oară cand recomanzi degeaba pastile si mai ales încurajezi oamenii sa faca teste de anxietate si depresie pe net, pe bune, pe net???
0
09-08-2015, ora 18:03
gabriela guiu
Nu este medic/terapeut
gabriela guiu
Mi-a iesit Ca 5, 1.ce este de facut? Mi-am scos tiroida anul trecut in mai...Multumesc !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Combinația între depresie și tulburări cognitive minore la vârstnici accelerează îmbătrânirea creierului
  • Stimularea magnetică îmbunătățește starea de spirit în cazul bolnavilor de depresie
  • Gazul ilariant, tratament pentru depresiile severe
  • Pericolele utilizării Facebook-ului
  • Terapia cognitiv-comportamentală pentru insomnia cronică
  • Medicamentul care ar putea trata depresia în mai puțin de 24 de ore
  • Depresia
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.