Serlift (sertralina) + dormolin forte. E ok?

23-06-2015
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Buna seara! Dna doctor psihiatru mi-a prescris Dormolin Forte pentru ca de cateva nopti nu reusesc sa adorm. In acelasi timp mi-a zis sa nu beau ceai de sunatoare pentru ca este contraindicat atunci cand urmez un tratament cu antidepresive (serlift-sertralina).
Am citit pe prospectul Dormolinului si contine sunatoare(cantitate mica in raport cu celelalte componente). Oare e ok sa-l iau?
Multumesc!
18 comentarii
0
23-06-2015, ora 20:21
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Regula e sa nu se combine alopate cu naturiste.
Putea sa va dea un xanax sau diazepam sau anxiar sa dormiti.

Mai sunati-o o data si spuneti-i ca are sunatoare in el.
0
23-06-2015, ora 20:25
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Multumesc pt raspuns! Culmea este ca mi-a spus sa nu beau ceai de sunatoare iar acest dormolin contine sunatoare. Nici nu stiu ce sa mai cred. Am 4 nopti de cand nu dorm si nu stiu ce sa mai fac. O sa incerc sa iau 2 xanax de 0, 25 si sa vedem daca isi fac efectul.
0
23-06-2015, ora 20:54
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Incercati intai cu un sigur xanax de 0, 25. Vedeti daca are efect. 2 mi se pare prea mult pt cineva care nu a luat niciodata sa ia din prima.
0
23-06-2015, ora 21:01
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Pai eu am tratament cu xanax de 0, 25 de 3 oripe zi.+ Serliftul care l-am luat seara de m-am ales cu insomnia asta.si azi am mers iar la dna psihiatru si mi-a mutat serliftul de dimineata si doar un xanax la culcare.Si pt seara asta mi-a recomandat 2 xanax si 2 dormolin sa pot adormi
0
23-06-2015, ora 21:13
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Cred ca va va trece insomnia cu serliftul dimineata. Cititi pe prospect daca are ca efect secundar insomnia.
0
23-06-2015, ora 21:16
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Pe prospect scrie ca insomnia este cel mai frecvent efect secundar. Voi lua totusi un xanax si un dormolin. Un xanax am luat si ieri seara si n-am putut adormi.
Este chiar asa riscant sa combin alopatele cu naturiste?
0
23-06-2015, ora 23:00
Dr. Ricean Alina
Psihiatrie pediatrica, Brasov
Dr. Ricean Alina
Buna seara! medicamentele naturiste nu sunt atat de mult studiate, astfel pot avea efecte la care nu ne asteptam, cum ar fi scaderea eficacitatii medicamentelor cu care sunt combinate. Insomnia de adormire a aparut la dumneavoastra, din cate am inteles, ca un efect advers la medicatie. Daca se mentin dificultatile de adormire va recomand, pe langa medicatia prescrisa de medicul psihiatru sa respectati regulile de igiena a somnului:
-folosirea patului numai pentru somn
-respectarea unui orar de somn
-evitarea alimentelor psihostimulate:cola, pepsi, ciocolata, cacao, cafea cu cateva ore inainte de somn.Evitarea fumatului inainte de somn
-rezolvarea ingrijorarilor inainte de culcare: va puteti pastra un jurnal in care sa va treceti toate gandurile suparatoare sau planurile pentru a doua zi, cu 1-2 h inainte de somn, iar la asezarea in pat sa nu va mai ganditi la ele.
-in cazul in care nu se instaleaza somnul la 15-20 min dupa culcare, schimbarea activitatii-va puteti ridica din pat si sa faceti ceva relaxant, iar cand deveniti somnoroasa sa va asezati inapoi la somn
Multa sanatate,
Dr. Ricean Alina
0
24-06-2015, ora 00:28
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Trebuie schimbat medicul apoi si tratamentul, nu exista alta solutie ! Daca a ajuns sa dea un supliment naturist ca sa acopere efectul secundar al unui medicament, cred ca e cam tarziu cu unii rataciti prin medicina ! Daca era un pic de greata sau ceva paliptatii temporare mai intelegeam rostul unui ceai de menta sau de tei ! Dar sa aiba pretentia ca te scoate din depresie cu pretul insomniei nu se poate concepe !
0
24-06-2015, ora 16:36
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Buna ziua. A 5-a noapte nedormita. De dapt, nici nu stiu daca am adormit vreun pic. Cred ca maxim 1 ora-2. Ideea este ca mi-a fost ok cu serliftul pana am crescut doza de la 50 mg la 75 mg. De atunci n-am reusit sa ma odihnesc. Dna doctor psihiatru mi-a recomandat sa il iau dimineata si sa iau doar 50 mg.
In continuare mi-a zis sa iau diseara 2 capsule de dormolin forte si 2 xanax de 0.25.
Mentionez ca am 24 de ani si 50 kg, daca asta influenteaza cu ceva dozajul medicamentelor.

Un sfat, va rog?

Multumesc!
0
24-06-2015, ora 17:50
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca nu va reglati cu Serliftul, schimbati-l. Sunt atatea medicamente care nu dau insomnie. Nu stiu de ce va tine cu asta.
0
24-06-2015, ora 17:51
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Deocamdata luati fix ce zice ea.
0
24-06-2015, ora 22:17
Dr. Ricean Alina
Psihiatrie pediatrica, Brasov
Dr. Ricean Alina
De cat timp luati Serliftul si pentru ce v-a fost recomandat?
0
25-06-2015, ora 09:03
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Il iau de de 16 zile si mi s-a recomandat pentru tulburare de panica. M-am simtit bine cu el, desi in primele zile aveam somnolenta, dar de cand mi-a marit doza de la 50 mg la 75 mg, au inceput insomniile. Azi noapte am reusit totusi sa adorm vreo 5 ore. Dna doctor mi-a zis sa nu-l mai iau seara, sa-l iau dimineata si sa ma intorc la 50 mg.
Ce parere aveti?
Va multumesc!
0
25-06-2015, ora 16:31
Dr. Ricean Alina
Psihiatrie pediatrica, Brasov
Dr. Ricean Alina
Ma bucur ca ati reusit sa dormiti mai bine azi-noapte. Conform schemei actuale, insomnia ar trebui sa dispara. Simptomele de tulburare de panica cum sunt?
Dr. Alina Ricean
0
25-06-2015, ora 18:22
AncaAdriana
Nu este medic/terapeut
AncaAdriana
Simptomele de panica sunt de mai multi ani de cand am schimbat domiciliul...dar in ultima vreme s-au agravat foarte mult din cauza unor "palpitatii"...am facut si ecg si eco de cord dar aveam o simpla tahicardie pe baza de stres si facusem un atac de panica chiar in timpul ecg-ului, Si de 1 an de zile de cand am aceste palpitatii am devenit f sedentara, de fel fiind foarte activa.Aveam atacuri de panica zilnice, ma asteptam oricand sa fac un infarct si la facultate abia urcam scarile.Si de la aceasta chestie au pornit si unele ganduri anxioase si obsesive..de fel sunt mai speriata de orice, dar in ultima perioada intrecusem orice masura.Acum mi-a zis Dna doctor sa mai iau un xanax doar seara la culcare si serliftul de dimineata (50mg) care si-a facut destul de mult efectul zic, adica pot sa fac si altceva in afara de gandul ca as putea sa mor, sa inebunesc sau vre-un gand obsesiv care-mi provoaca anxietate sau de gandul ca nu voi mai fi niciodata fericita si ca sunt o persoana cu tulburari pshice.Va multumesc mult pentru raspunsuri!
0
25-06-2015, ora 19:26
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Sa incercati si psihoterapie atat cat e posibil.
0
01-07-2015, ora 13:22
madalina0903
Nu este medic/terapeut
madalina0903
Pentru ca am si eu aceeasi problema ca si tine si mai mult decat atat am primit acelasi tratament ca si tine, respectiv serlift 100 mg si dormolin forte, imi permit sa iti dau cateva sfaturi.
Eu am inceput tratamentul in urma cu 2 ani pentru depresie majora cu atacuri de panica. La prima consultatie mi s-a dat CIPRALEX pe care nu am putut sa il iau pentru ca ma simteam ingrozitor de la el (nu are rost sa mai descriu ce stari aveam... groaznic), am mers din nou la medic si de data asta mi-a dat serlift 50 de mg pe asta l-am putut lua dar ma simteam in continuare rau. Era totusi o speranta pt mine faptul ca puteam sa iau tratamentul, reactiile lui adverse erau suportabile (insomnie, mers greoi, tremur, vedere incetosata) Dupa 3 sapt. am inceput sa ma simt un pic mai bine, atacurile de panica au disparut, reactiile adverse ale medicamentului s-au diminuat si ele...cu toate astea am simtit ca nu e ok asa cum ar fi trebuit sa fie asa ca am revenit la medic si mi s-a zis sa iau selift 100 mg 1/zi. De atunci in colo am inceput sa ma simt mai bine si dupa 6 luni eram un om normal. Acum mai iau tratament, am redus la 50 mg/zi si ma simt f. bine, lucrez din nou...sunt un om normal. Ce incerc eu sa iti spun este sa ai rabdare, genul asta de medicamente nu dau rezultate peste noapte. Ma gandesc ca esti in situatia in care am fost si eu pt ca spuneai ca esti in a 16 a zi de trat. e clar ca medicamentul e bum, altfel nu l-ai fi suportat.l Sfatul meu e sa mergi inainte cu tratamentul si o sa vezi ca o sa fii bine. Nu iti pierde speranta!!! Sanatate multa!
0
01-07-2015, ora 16:27
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
ati incercat vreodata sa urmati pe langa tratamentul medicamentos si sesiuni de psihoterapie? in tot acest timp au fost vreodata recomandate de vreun medic?
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.