simt aer rece inhalat in piept

20-11-2011
Madalina1015
Nu este medic/terapeut
Madalina1015
Buna ziua, numele meu este Madalina, am 23 de ani si sunt studenta. Nu obisnuiesc sa alerg f des, mai mult vara si primavara fac acest lucru si nu am nicio problema. In schimb, anul acesta am facut o exceptie si am incercat sa alerg (sa fac jogging) in octombrie, cand era destul de frig afara.

Eu am o problema iarna, desi nu respir pe gura cand ies afara, simt cum imi intra aerul rece in piept si nu mai iese de acolo. Corpul are reactia de a ma face sa tusesc, ca pentru a da acest aer afara. Practic imi simt peiptul f incarcat. Mi se intampla asta cam de 2 ierni incoace. Am fost la doctorita de familie de fiecare data si mi-a dat Bromhexin si nu mai tin minte exact ce.

M-am obisnuit cand simt ca inhalez aer rece, sa iau din cand in cand acest medicament si intr-adevar ma face sa ma simt mai bine. Problema este, insa, ca nu as vrea sa devin dependenta de un medicament si nu vreau sa iau in fiecare iarna doctorii. Atunci cand am fost mi-a spus ca e o bronsita. Acum ma intreb daca nu cumva aceasta bronsita nu mi-a trecut de fapt si se activeaza la aer rece.ma uit pe strada si vad persoane chiar si in varsta care, acum, in noiembrie acesta geros, nu poarta nimic pe cap, iar eu mor de frig, port caciula de iarna, manusi si am tendinta sa imi pun fularula la gura ca sa nu simt aerul rece, dar nu o fac pentru ca ma simt penibila... Ce sa fie aceasta sensibilitate? Ma puteti sfatui ce tip de medic sa consult si cum sa abordez problema in continuare? As vrea sa mentionez faptul ca prietenul meu alearga si iarna si nu are nimic, as vrea sa incep sa alerg si eu cu el, insa imi e teama ca iar o sa simt aer rece in piept, desi inca nu a venit frigul acela puternic...Va rog, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat! Va multumesc.
1 comentarii
0
20-11-2011, ora 23:17
Psiholog Roxana Alina Olaru
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Roxana Alina Olaru