Soy-Aid

02-03-2016
teonia
Nu este medic/terapeut
teonia
In urma pb cauzate de menopauza dr. endocrinolog mi-a recomandat tratam. cu soy-aid. Dupa mai bine de o luna in care tot imi apareau mancarimi pe mana stg (la care am si o pareza de 20 ani) cu mici brobonele.Initial nu le-am luat in seama si am tot schimbat sapunul, gelul pt spalat vase crezand ca de acolo provine pb. Apoi cand am terminat prima cutie am aratat farmacistei bubitele tot mai urate dar care persista doar pe partea externa a mainii stg. si m-a intrebat ce iau nou in schema de tratament drept care s-a ajuns la soy-aid.
Exista posibilitatea sa dezvolt o sensibilitate la acest tratament?
2 comentarii
0
02-03-2016, ora 18:48
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Posibil. Medicamentele naturiste au si ele efectele lor secundare chiar daca nu sunt studiate suficient si nu sunt scrise pe prospect.
Cititi si efectele secundare de pe prospectele celorlalte medicamente pe care le luati, daca luati si alte medicamente. Chiar daca bubitele nu au aparut de la inceputul utilizarii lor. Pot sa apara dupa ani dupa ce le-ati luat.
0
03-03-2016, ora 09:12
teonia
Nu este medic/terapeut
teonia
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • A fost dezvoltat un sistem cu micro-ace pentru a analiza concentrația medicamentelor din organism
  • Efectele pe termen lung ale antidepresivelor
  • Antibioticele ar putea influența eficiența terapiilor anticancer
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.