tin regim de sare si totusi.

10-01-2008
ralu_ca
Nu este medic/terapeut
ralu_ca
tin regim de sare si totusi ma umflu la fata. Iau Medrol de 16 mg din octombrie. Pana in decembrie nu am avut nici o reactie de genul asta, dar acum m-am umflat. Ce pot face ? De la 4 tabl pe zi am ramas la 3. Pot lua Furosemid ?
2 comentarii
0
10-01-2008, ora 00:00
ileana_cons
Nu este medic/terapeut
ileana_cons
Furosemidul nu este o idee buna pe termen lung, de fapt este contraindicat fiindca pierde potasiu. Asta poate avea efecte f. grave, aritmii sau chiar deces. Asa ca furosemidul nu se recomanda decit ocazional. Exista alte diuretice ca spironolactona, ceva mai blinde si se pot lua cronic. Dar cel mai bine vorbiti cu medicul care va prescrie Medrolul. Uneori reactiile colaterale ale terapiei cu cortizon sint greu de contracarat.

Multa sanatate,
Dr. Ileana Constantin
Medic rezident psihiatru
0
10-01-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Termina tratamentul cu medrol si vorbeste cu medicul terapeut.
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Doctor online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Urinarea nocturnă, redusă prin limitarea aportului de sare
  • Consumul ridicat de sare ar putea induce setea doar pe termen scurt
  • Excesul de sare - riscuri pentru organism
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.