tratament pt tiroida

08-10-2007
tiu
Nu este medic/terapeut
tiu
am gusa hipotiroidiana, fac un tratament cu EUTHYROX 50MG, din pacate am si psuriarsis. medicamentul pe care il iau, afecteaza ce ceva boala de piele pe care o am? in ce fel?
9 comentarii
0
07-11-2007, ora 00:00
Dr. Markus Sorin
Medicina interna, Sighetu-Marmatiei
Dr. Markus Sorin
Din cate stiu, nu influienteaza in nici un fel!
0
13-08-2008, ora 00:00
Agafitei Liliana
Nu este medic/terapeut
Agafitei Liliana
In urma unei cosultatii la cabinetul endocrin mi s-a spus ca lobul drept al tiroidei este mai mare decat lobul stang.Am probleme cu circulatia la picioare, transpir. tensiunea este cand mare cand mica.Am facut electrocardiograma si nu am nimic la inima.Am o oboseala inexplicabila. Mi s-a recomandat sa ma operez de tiroida.Ce ma sfatuiti sa fac ? Va multumesc anticipat.
0
13-08-2008, ora 00:00
tiu
Nu este medic/terapeut
tiu
EU AM AUZIT, CA ESTE RISCUL DE A TE INGRASA DUPA OPERATIE. AI INCERCAT SA FACI UN TRATAMENT.?
0
14-08-2008, ora 00:00
Agafitei Liliana
Nu este medic/terapeut
Agafitei Liliana
Am inercat cu tratament dar fara folos.Ba mai mult de atat mi-a aparut si niste noduli pe lobii tiroidieni. Oricum am momente cand slabesc apoi ma ingras.Incerc sa fiu atenta la ce mananc si cat mananc.Depun efort fizic la servici iar miscare fac foarte multa.
0
15-08-2008, ora 00:00
tiu
Nu este medic/terapeut
tiu
Tiroida ce dimensiuni are la mine sint de 22/19 cu noduli , la mine e problema ca nu slabesc as de usor.
E drept ca nu ma duc la sala, umblu destul de mult pe jos.Tratamentul pe care il urmez, e cu Euthyrox.
Am facut tratament homeopat timp de 1 1/2 cu rezultate destul de bune, din punctul de vedere al slabirii(cu putina anbitie), in rest nici o schimbare.
Medicul la un momendat s-a gindit la operatie, dar a spus ca este riscul sa ma ingras mai mult.Acuma am scos piinea din meniu, cu dulciurile e mai greu, dar ma straduiesc.
0
27-08-2008, ora 00:00
Agafitei Liliana
Nu este medic/terapeut
Agafitei Liliana
Dupa un tratament cu citostatice parul se rareste.Ce se poate face pentru a preveni acest lucru ?
0
28-08-2008, ora 00:00
Dr. Markus Sorin
Medicina interna, Sighetu-Marmatiei
Dr. Markus Sorin
Nu se poate preveni acest lucru, e un efect secundar al acestor chimioterapice antineoplazice.
0
22-10-2008, ora 21:13
Agafitei Liliana
Nu este medic/terapeut
Agafitei Liliana
tatal meu a avut febra 38.5 dimineata, seara la fel. In cursul zilei nu avea nimic.Acest lucru a durat 5 zile.A luat fervex dar fara folos.Medicul de familie i-a prescris ciprinol. una la 12 ore.Seara tot mai are frisoane fara febra.Ce sfat imi dati ? Va multumesc anticipat.
0
26-11-2008, ora 20:14
Agafitei Liliana
Nu este medic/terapeut
Agafitei Liliana
Prietena mea, are probleme cu tensiunea si cu inima. In urma tratamentului prescris a devenit alergica aproape la orice ( praf, unele medicamente ). Daca trebuie sa suporte o operatie, o pot anestezia ? Exista riscul sa nu se mai trezeasca in urma anesteziei ?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.