tristete de toamna

67 comentarii 1 2 3
0
28-10-2017, ora 11:05
Steve.the.great
Nu este medic/terapeut
Steve.the.great
Data viitoare incercati totusi "spartura" de neuroleptice, sigur v-a ramas ceva de la fiica..psihotica !?
Logoreea, daca o manifesta, sigur o mosteneste de la dvs. ! :))
0
28-10-2017, ora 13:03
CatincaR
Nu este medic/terapeut
CatincaR
Asta a fost un sfat foarte prost, nu se ia antipsihotic fara recomandare medicala si nu se da oricum la o banala tulburare de somn, pricinuita de griji si suparare. De ramas i-au ramas, da, am sfatuit-o sa le duca la farmacie.

E soare afara, sa profitam de o zi de toamna frumoasa.
0
28-10-2017, ora 17:23
Steve.the.great
Nu este medic/terapeut
Steve.the.great
Intr-adevar avem o toamna frumoasa ! Aici la mine te poti bronza ! Vara desigur, azi a plouat incet mai toata ziua !

In ce priveste neurolepticele luate pt somn puteti incerca o optime de doza recomanda de medic ! Eu nu sunt medic am mai spus, sunt putin mai mult decat un medic ! Deci.. :)
0
28-10-2017, ora 23:27
Marcus Aurelius
Nu este medic/terapeut
Marcus Aurelius
Ce parere aveti despre tristetea de iarna ? Tristetea din timpul sarbatorilor de iarna cand toata lumea e impreuna cu cei dragi... iar tu nu ai pe nimeni drag ? :(
0
29-10-2017, ora 19:09
iisusebland
Nu este medic/terapeut
iisusebland
Of, of of, imi pare rau pentru tine!
1
29-10-2017, ora 20:02
Marcus Aurelius
Nu este medic/terapeut
Marcus Aurelius
M-am cam obisnuit... Dar e pacat... Ca viata nu e facuta sa o traiesti singur... Adica, ne nastem singuri, murim singuri... hai macar de trait sa traim impreuna !
0
29-10-2017, ora 21:13
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Intra pe Forum Romedic cand te simti singur...
Adaugă un comentariu / răspuns
67 comentarii 1 2 3

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum