tulburari psihice

14-12-2015
florentina111
Nu este medic/terapeut
florentina111
Vreau sa-mi spună şi mie cineva ca eu nu ştiu ce am...cică e depresie.să va spun cum e treabă:acum 3 ani am avut un şoc de la supărări după care am intrat în depresie timp de o lună şi am luat antidepresive şi miam revenit.după câteva luni sau nu ştiu când să întâmplat ca am intrat iar în depresie dar ce depresie e asta în care eu nu sunt eu am mintea încărcată nu pot să mă axez pe nimik dacă mă gândesc la trecut nici nu zic ca am fost la liceu chiar dacă sunt conştiinţa şi ştiu tot ce am făcut parcă de 2 ani sunt în altă lume.mie rău tot timpul mie frică să mai ies afară ca să nu mi se întâmple ceva..dc de 2 ani numi revin mie frică să nu mor pt ca nu sunt eu cu minte limpede şi când vb cu cnva cunoscut chiar dacă ştiu cn e ştiu ce vb parcă mi se pare ca nu am mai vb cu el de mult..deci nu pot să fac nimic..parcă sunt intr-o altă lume...ce am???am 22 de ani..ştiu tot ce fac dar parcă sunt pe altă lume nu mai sunt cum eram.
17 comentarii
0
15-12-2015, ora 00:11
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Nu mai esti ce erai ca ai anxietate puternica, te duci la medic, ceri tratament ptr anxietate si iti vei reveni dupa primele 4 saptamani adica vei incepe sa te simti mai bine.
Ai avut o depresie, ti-ai revenit pe moment insa problema psihica a revenit chiar daca nu pe depresie, ca anxietatea si depresia sunt in general mana in mana.
Tu de frica nu mai stii nimic probabil, frica e asa puternica ca de aia se intampla asa, dar oricum discuta cu un medic, nu sta asa ca se poate agrava.
0
15-12-2015, ora 13:55
marian54
Nu este medic/terapeut
marian54
O senzatie destul de asemanatoare o am si eu, atunci cand sunt in compania altor persoane ( de obicei, ai mei si inca putini prieteni cu care mai intru in contact din cand in cand ).
Epuizez foarte repede subiectele de discutie, cam aceleasi de fiecare data, iar participarea mea este stereotipa si, , pe pilot automat, , . Verva, spontaneitatea si capacitatea de dezvoltare, asocieri logice etc mi au disparut si daca nu le as fi avut pana acum (tot mai) multa vreme, n as fi fost asa de afectat. E o gandire plata, lipsita de, , scanteie, , , parca mintea imi alearga greoi dupa cuvinte ascunse prin sertare si abia le nimeresc si reusesc sa le leg in inlantuiri logice. Un copil de 10 ani are mult mai multa fluenta in exprimare ca mine.
0
15-12-2015, ora 15:01
florentina111
Nu este medic/terapeut
florentina111
Va mulţumesc pt rasp.dar îţi afectează sanatatea în vreun fel?să mai fac controale la medic, la cap sau altceva..?
0
15-12-2015, ora 15:21
marian54
Nu este medic/terapeut
marian54
Nu prea am inteles intrebarea, presupun ca prin afectarea sanatatii te referi la efectele secundare ale medicamentelor ?
Daca despre asta e vorba, in ce ma priveste nu resimt deocamdata nici o consecinta. Momentan merg pe o combinatie de 2 antidepresive, mirzaten si serlift, cel din urma de cca o luna.
Cel mai intalnit efect al mirtazapinei este cresterea greutatii, iti accentueaza pofta de mancare, ceea ce mi s a intamplat si mie. Dar o tin sub control prin activitate fizica si prin impunerea unui regim rezonabil. Altfel, singurul plus pe care cel putin deocamdata il vad este diminuarea insomniei, care m a chinuit foarte mult ; de cand am inceput sa o iau, reusesc sa dorm cateva ore si somnul este destul de odihnitor. Prin comparatie, alte medicamente iti induc somnul, dar la trezire esti parca si mai naucit. Din ce am citit si am probat, mirtazapina si trazodona sunt cele mai bune.
Altfel, cam orice medicament, pana la banala aspirina, are efecte adverse, tolerabilitatea variaza de la o persoana la alta. In ulltima instanta, conteaza eficacitatea pe care o astepti.
0
15-12-2015, ora 15:38
florentina111
Nu este medic/terapeut
florentina111
Nu mă refer la medicamentul pt depresie.eu mă refer de la anxietatea astea sau zisa boală asta enervanta pe care zic ca o am să nu imi afecteze sănătatea.ex (ficatului, stomacului, capu...)
0
15-12-2015, ora 16:00
marian54
Nu este medic/terapeut
marian54
Ficatul, stomacul si oricare alt organ pot fi in perfecta stare de functionare. Pentru acestea exista investigatii destul de precise, care ti pot certifica acest lucru.
In ceea ce priveste creierul, dincolo de aspectul neurologic, lucrurile sunt mai complicate. Daca resimti anxietatea, inseamna ca nu i deloc, , asa zisa, , si ca sanatatea mintala ti e deja afectata, nu ? Parerea mea este sa mergi sau sa te intorci la psihiatru si sa discuti asta. Un anxiolitic te ar putea scuti de neplacerile astea.
0
16-12-2015, ora 01:25
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Da, i-am zis sa se duca la medic si sa ceara tratament de anxietate, anxietatea nu afecteaza decat starea ta psihica care probabil se va agrava din ce in ce daca nu o tratezi.
0
16-12-2015, ora 06:52
Mary 19
Nu este medic/terapeut
Mary 19
Pentru florentina 111, la fel am patit si eu mi-a trecut depresia, si am ramas cu anxietatea, iar dupa simtomele pe care le-ai descris asta ai si anume anxietate
Si acum sa revin la ce am inceput sa-ti spun, am mers la medic si mi-a prescris tratament pentru anxietate doar atat, fara antidepresive
Este important sa discuti cu medicul
Eu din cauza unui soc post traumatic am ramas cu anxietatea
0
16-12-2015, ora 08:46
florentina111
Nu este medic/terapeut
florentina111
Am fost la psihiatru şi mia prescris un antidepresiv Elicea pe care îl iau de 13zile şi mă simţ mai bn faţă de cum eram.sper sami revin deviniv.şi va mulţumesc pt răspunsuri..
0
16-12-2015, ora 09:41
Mary 19
Nu este medic/terapeut
Mary 19
Ma bucur sa aud ca te simti mai bine, eu beau si ceai de roinita, iau magneb6
Am facut o cura de 3 luni cu capsule de sunatoare impreuna cu b6 si pot spune ca m-am simtit bine
Insa la emotii puternice devin anxioasa
0
16-12-2015, ora 21:25
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Da, ti-a dat CIpralex cum ar veni ca Elicea are Escitalopram, e bun, este si antidepresiv dar totodata si anxiolitic, singurul anxiolitic si atat este Spitomin si benzodiazepinele, dar ultimile-s f periculoase ca pot da dependenta si toleranta.
0
16-12-2015, ora 21:41
florentina111
Nu este medic/terapeut
florentina111
Să intelg k Elicea e bun şi nu da dependenţă?şi crei ca o să îmi revin definitiv?mi-ar trebui mai multe luni de tratament ca să nu mai revină iar chestia asta?
0
17-12-2015, ora 17:31
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Nu da dependenta Elicea pentru ca e un antidepresiv si astea nu dau, doar benzodiazepinele gen Diazepam, Anxiar, Lexotan, Xanax pot da, si nu se dau mai mult de maxim 2-3 saptamani.
Da, ai sanse sa-ti revii de tot insa tratamentul nu se incheie foarte repede, va trebui sa iei inca 6 luni minim dupa ce te simti bine, medicul va hotara ce si cum, noi aici dam doar pareri.
0
18-12-2015, ora 10:55
Mary 19
Nu este medic/terapeut
Mary 19
Buna ziua, fac un tratament cu Eglonyl o capsula pe zi si Tiapridal o jumatate de pastila de 100 mg, plus fronntin de 0, 25 mg o pastila, de o saptamana, iar ca reactie adversa am durere de sani prolactida, si dificultati in a ajunge la orgasm, acum nu stiu daca o sa dureze reactiile adverse atata timp cat fac tratamentul ?
fac acest tratament pentru anxietate
Multumesc
1
18-12-2015, ora 18:56
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Problema este de la Eglonyl, ce doza iei ? Dar nu conteaza, ala urca brusc Prolactina si de aia te dor si sanii, dar tot de asta nici nu prea mai ajungi la orgasm, va tine atat timp cat iei Eglonyl in general.
Se poate si de la Tiapridal sa mai scada libidoul dar principalul este celalalt.
Frontin este Xanax de fapt, vezi ca-ti dau un mesaj privat sa-ti spun ceva.
0
20-12-2015, ora 11:10
Mary 19
Nu este medic/terapeut
Mary 19
Costy2008, mersi mult, iti las un mesaj in privat
0
21-12-2015, ora 06:05
Mary 19
Nu este medic/terapeut
Mary 19
Costy te-am adaugat
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.