tuse seaca persistenta

04-12-2011
fratila cristina
Nu este medic/terapeut
fratila cristina
buna ziua.am un baietel de 7 ani care tuseste de aproximativ 6 luni.mentionez faptul ca i-am facut toate analizele, inclusiv razele si toate i-au iesit bune cu exceptia ige-ului care i-a iesit 107, 5.mi s-a dat singulair pe care il administrez de o luna si jumatate.la inceput tusea se mai rarise dar avand adhd a trebuit sa ii incep concerta la recomandarea medicului neuropsihiatru.concerta il ia de 2 saptamani si de atunci tusea a inceput sa fie mai deasa decat pana acum.exista posibilitatea ca administrandu-i aceste 2 medicamente concomitent sa nu isi mai faca efectul nici unul?la efectele adverse ale medicamentului pentru adhd este trecut tuse si inflamarea cailor respiratorii.nu stiu daca s-a intensificat din cauza acestui medicament, fiind unul din efectele lui adverse sau din alta cauza.doctorul ne-a spus ca e posibil sa fie si o tuse pe sistem nervos si sa tuseasca pentru ca asa s-a obisnuit.nu stiu ce sa fac pentru a-i mai reduce tusea asta enervanta.in somn sau in timpul noptii nu tuseste niciodata.
1 comentarii
0
20-10-2019, ora 20:20
Dr. Ciubotariu Bogdan-Iliuță
Pneumologie, Iași
Dr. Ciubotariu Bogdan-Iliuță
Bună seara! Mergeți și la medicul alergolog, este posibil să fie alergic la ceva sau poate are astm bronșic alergic. Dacă mai aveți întrebări vă răspund cu drag! O seară liniștită!
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.