un doctor va rog.. pete care apar si dispar

30-03-2010
Dyannna
Nu este medic/terapeut
Dyannna
Buna, de cateva saptamani imi apar in anumite zile, pe picioare si spate jos, niste pete. initial arata ca muscaturile de tantari, in cateva ore se maresc si arata ca in poza aceasta: http://tinypic.com/r/dqkwsn/5
iar dupa o zi dispar aratatnd pielea asa
http://tinypic.com/view.php?pic=2wcr3vps=5

As vrea sa merg la un dermatolog dar petele dispar de la o zi la alta..pana atunci o parere?
7 comentarii
0
30-03-2010, ora 07:30
Cms.
Nu este medic/terapeut
Cms.
Sunt în aceiaşi situaţie cu a ta. Am această problemă de 2 luni (declanşată la aprox. 3 săptămâni de la vaccinul Cantagrip) Am consultat până acum 9 dermatologi şi 2 alergologi. Am făcut numeroase analize de sânge (au ieşit bune, mai puţin IgE care a ieşit peste limita superioară) şi ex. coproparazitologic care a evidenţiat prezenţa oxiurilor şi pt. care am făcut tratament, însă situaţia nu s-a ameliorat. Ieri am fost la unul dintre cei mai renumiţi dermatologi din România care mi-a pus diagnosticul de urticarie cronică pseudocolinergică urmând să fac tratament cu diprophos, telfast, calciu lactic, magneziu forte, nizoral, metronidazol şi să ţin regim 2 luni, fără sare şi alte alimente care ar contribui la eliberarea de histamină.
Spre surprinderea mea, dl. doctor mi-a spus că această erupţie ar fi putut fi declanşată de acel vaccin care stimulând imunitatea organismului, a declanşat, pe terenul alergic pe care îl aveam din copilărie, o reacţie exagerată, eliberatoare de histamină, la diverşi alergeni sau pseudoalergeni, la care înainte nu reacţiona.
Am fost uimită pt. înainte ceilalţi doctori nu au confirmat această cauză, ci mai degrabă credeau că problema e cauzată de oxiuri.
Tu ai făcut vaccinul ? Ai senzaţia de mâncărime atunci când apar petele?
0
30-03-2010, ora 13:13
Dyannna
Nu este medic/terapeut
Dyannna
Eu nu am facut vaccinul. Cand eram mai mica am avut oxiuri. Monocitele mi-au iesit 12, IGE nu am facut. Nu am senzatie de mancarime.. de fapt uneori ma mananca pielea dar foarte usor.
Am incercat sa urmaresc alimentele care consider ca le-ar putea declansa. Cred ca lactatele, dar mai vedem.
0
30-03-2010, ora 13:18
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Cms. Daca aveti astfel de pete dupa vaccin atunci sunt cauzate in mod SIGURA de la vaccin. Eruptii de piele si probleme cu pielea dupa vaccinuri sunt demult cunoscute si la ordinea zilei. Mai ales de la vaccinuri antigripale.
Diagnosticul corect este simplu: daune de pe urma toxinelor din vaccin declarate pe hartia insotitoare. In special thiomersalul continut in aproape toate vaccuinurile si care este extrem de toxic (o combinatie de mercur si metil.)
Un vaccin nu aduce decat daune si nu are cum sa faca nimic bine atata timp cat este plin de toxine puternice si cunoscute.
Mergeti la un medic homeopat pt. a vindeca aceste daune, in homeopatie exista remedii eficiente pt. asa ceva.

Tratamentul dat de primul medic : diprophos, telfast, calciu lactic, magneziu forte, nizoral, metronidazol "
este tot la fel de daunator ca si vaccinul facut si va aduce si mai multe daune secundare, mai ales ca diagnoza dupa care au fost date este complet gresita.
0
30-03-2010, ora 13:20
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Astfel de pete apar nu numai de la toxine din vaccinuri ci de peste tot: medicamente, mancare, conserve, apa, mediul inconjurator, toxine alimenatare (cafea, conservanti, E-uri, etc) si arata ca ficatul nu reuseste sa elimine anumite toxine altfel decat prin piele.
0
30-03-2010, ora 13:48
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
Dyana ţi-aş recomanda o testare completă a alergenilor- o vizită la un alergolog pentru a vedea ce trebuie să înlături din mediul din jurul tău- din păcate linkul cu pozele nu mai merge şi nu reuşesc să văd nimic.. dar sunt convinsă că aceasta e soluţia
0
30-03-2010, ora 15:06
Dyannna
Nu este medic/terapeut
Dyannna
http://tinypic.com/r/raoo76/5

am pus din nou poza...

Multumesc frumos pentru raspuns., la un alergolog abia dupa Paste voi putea merge, in alt oras, aici la mine nu exista :| Si pana atunci vroiam sa cer un sfat ceva. Cu testul IgE se poate descoperi?
0
18-04-2010, ora 15:05
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
se poate descoperi dacă sunteţi alegică, dar nu şi la ce sunteţi alergică
Adaugă un comentariu / răspuns

22-02-2021, ora 09:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Dermatolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 38 specialități medicale.
Întreabă un doctor acum!   >
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.