Dupa ce intrerup tratamentul (HPV) apar niste pete albe

11-08-2008
oaks
Nu este medic/terapeut
oaks
buna, am si o eu o intrebare: am tinut tratament cu codyline vreo luna si imediat duap ce intrerup tratamentul reapar ca niste pete albe tot in acelasi lok...sincera sa fiu nu stiu ce sa mai fac...care ar fi urmatorul pas... ce as putea sa fac sa scap de el?
7 comentarii
0
11-08-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
avti un picrabdareca petele acela pot fi de la condiline si nu altceva...ele pot reapara
0
14-08-2008, ora 00:00
oaks
Nu este medic/terapeut
oaks
am sa astept.. va multumesc ca mi-ati raspuns.nu am astp sa rasp cineva asa repede.multumesc
0
14-08-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
cu placere
0
22-08-2008, ora 00:00
oaks
Nu este medic/terapeut
oaks
am intrerupt tratamentul si se formeaza din in acelasi lok acelasi codiledom..ma puteti sfatui care ar fi urm pas.. ptr ca tratamentul cu codyline nu da rezultate. m-as duec al un dermatolog sa le ard dar nu stiu dak procedez cum trebuie..., ma puteti sfatui?
0
22-08-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
nici un tratament de condiloame sau veruci( produse de HPV) nu garanteaza un rezultat cu zero recidive.de la laser la condyline...toate poate sa nu vindece de tot condiloamele...daca nu mai vreti sa va dati cu condyline puteti incerca electrocauterizre adik sa le ardeti.eu personal sunt adeptul cauterizarii.mavar se vede un rezultat pe loc si in plus avem mai mult control pe procedura si putem sa nu lezam pielea sanatoasa din jur cum face condyline
numai bine
0
23-08-2008, ora 00:00
oaks
Nu este medic/terapeut
oaks
asta am sa fac multumesc mult..
0
19-02-2018, ora 17:42
Adm1989
Nu este medic/terapeut
Adm1989
Buna ziua, in legatura cu hpv. Am facut testul de tipizare si mi-au iesit anumite tulpini hpv. La as dorii sa stiu daca la urmatorul test pot sa imi difere, adica sa se schimbe numarul tulpinilor. Mentionez ca am urmat tratament cu isoprinosine, condyline, am urmat sfaturile pentru intarirea sistemului imunitar
Adaugă un comentariu / răspuns

Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.