Învățarea activă, mai eficientă decât metodele tradiționale de învățare

Învățarea activă, mai eficientă decât metodele tradiționale de învățare

©

Autor:

Învățarea activă, mai eficientă decât metodele tradiționale de învățare
Implicarea studenÈ›ilor prin activități interactive, discuÈ›ii, feedback È™i tehnologii îmbunătățite de inteligenÈ›a artificială a dus la o performanță academică îmbunătățită, în comparaÈ›ie cu metodele de învățare tradiÈ›ionale, conform concluziilor unui studiu amplu, realizat prin colectarea cercetărilor privind învățarea activă.
Interesul pentru învățarea activă a crescut pe măsură ce pandemia COVID-19 a provocat educatorii să găsească noi modalități de implicare a elevilor. Școlile È™i profesorii au încorporat noi tehnologii de adaptare, în timp ce elevii s-au confruntat cu efectele psihologice negative ale izolaÈ›iei, neliniÈ™tii È™i neatenÈ›iei provocate de carantină È™i învățare la distanță. Pandemia a arătat clar că abordările tradiÈ›ionale ale educaÈ›iei pot să nu fie cel mai bun mod de a învăța, dar au persistat întrebări cu privire la ce este învățarea activă È™i cum poate fi ea folosită cel mai bine pentru a preda, a creÈ™te angajamentul È™i a entuziasma elevii.

Nesra Yannier È™i Ken Koedinger, profesori la Universitatea Carnegie Mellon, au colaborat cu cercetători de la mai multe universități, inclusiv de la Stanford, Harvard È™i Universitatea din Washington, pentru a rezuma concluziile importante legate de învățarea activă. Studiile recente colectate de Yannier È™i Koedinger demonstrează cum È™i când diferitele abordări ale învățării active pot fi eficiente È™i antrenante È™i sugerează modalități de a încorpora lucrurile învățate în timpul vârfului pandemiei COVID-19. „Am vrut să vedem ce am învățat din predarea È™i învățarea în timpul COVID È™i ce s-ar putea aduce înapoi în clasă”, a spus Yannier.

Studiile colectate au arătat că tehnicile de învățare activă încurajează elevii să producă gânduri È™i să obÈ›ină feedback prin interacÈ›iune activă, mai degrabă decât să primească pasiv informaÈ›ii, aÈ™a cum se obiÈ™nuieÈ™te în abordările omniprezente ale educaÈ›iei, cum ar fi prelegerile È™i lecturile. Un studiu inclus în colecÈ›ie a arătat beneficiile activității fizice pentru creativitate È™i generarea de idei. Un altul a constatat că, deÈ™i studenÈ›ii cred că învață mai mult în cursurile tradiÈ›ionale decât prin abordări active de învățare, acest lucru este neadevărat. Cercetătorii au spus că studiile pe care le-au rezumat au arătat clar că există multe abordări ale învățării active care pot fi incorporate de către educatori în lecÈ›iile lor, pentru a îmbunătății actul didactic.

sursa: Science Daily
foto: Carnegie Mellon University

Data actualizare: 25-12-2022 | creare: 08-10-2021 | Vizite: 610
Bibliografie
Learning is more effective when active, link: https://www.sciencedaily.com/releases/2021/09/210930140710.htm
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Metoda de învățare ce protejează memoria de efectele stresului
  • Metoda Feynman – 3 paÈ™i pentru a aprofunda un subiect nou
  • Vrei să treci cu brio de un examen? ȘtiinÈ›a spune să povesteÈ™ti unui prieten ce ai învățat
  • Forumul ROmedic - întrebări È™i răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum