Sfaturi pentru creșterea plăcerii sexuale

Autor:

Sfaturi pentru creșterea plăcerii sexuale

Sexul este unul dintre aspectele importante în viața unui individ. În prezent, fiecare cuplu încearcă să obțină maximum de plăcere în timpul sexului. Mai jos sunt câteva sfaturi utile care îți permit să obții mai multă plăcere în timpul actului sexual.

Păstrează-ți concentrația

Trebuie să fii pe deplin prezent, spune Ellen Barnard, consilier sexual și purtător de cuvânt al American Association of Sexuality Educators, Counselors, and Therapists. Închide telefonul, oprește notificările de la mail, organizează câteva ore libere fără copii, acestea sunt câteva dintre soluții atunci când ești distrat. În schimb, concentrează-te pe modul în care se simte corpul, pe conștientizazarea plăcerii și a senzațiilor pe care le resimte corpul tău în timpul actului sexual.

Un studiu publicat în numărul din septembrie 2017 al Jurnalului de Cercetare Sexuală a constatat că capacitatea de orgasm a crescut cu 30%, fie cu un program de minfulness de patru sesiuni, fie de opt sesiuni, pentru femei. (1)

Zone nedescoperite pentru plăcere sexuală

Încearcă să nu te limitezi doar la organele genitale; corpul este plin de multe terminații nervoase. Atingerea în zonele de plăcere sexuală care nu au fost încă nedescoperită poate intensifica experiența și potențialul orgasmic. O modalitate foarte bună de a face acest lucru este prin cartografierea corporală, spune Michael Krychman, director executiv la Southern California Center for Sexual Health din California. (2)

Fiecare partener desenează o schiță a părții din față și din spate a corpului lor, apoi trasează zonele în care doresc să fie atinși, zonele noi pe care doresc să pună accent sau zonele pe care doresc să le evite. De asemenea, poți folosi codurile de culori: verde reprezintă accordul partenerului, roșul înseamnă să stai departe, iar galbenul sugerează că trebuie să începi cu precauție, urmând instrucțiunile partenerului. Acest lucru îmbunătățește comunicarea sexuală și susține șansele de a obține tipul de stimulare dorită. Dacă actualizezi harta din timp în timp, vei evita blocarea într-o rutină.

Stimularea vaginală versus stimularea clitoridiană

Un studiu publicat în revista Journal of Sex and Marital Therapy din 17 februarie 2018 arată că în timp ce 18,4% dintre femei au raportat că numai actul sexual a fost suficient pentru orgasm, 36,6% au raportat că stimularea clitoridiană a fost necesară pentru orgasm în timpul actului sexual și alte 36% au indicat că, în timp ce stimularea clitorisului nu era necesară, orgasmul a fost realizat mai ușor dacă clitorisul lor este stimulat în timpul actului sexual. (3)

Realizează o verificare medicală

Anumite boli și medicamente pot afecta actul sexual și te pot împiedica să obții mai multă plăcere. Acestea constau în dificultăți în obținerea unei erecții sau menținerea unei erecții și o lipsă generală de senzație în timpul excitației sau orgasmului.

Dacă ai disfuncție erectilă, boala Peyronie sau alte tulburări diagnosticate, este posibil să ai nevoie de un tratament medical. Nu ezita să discuți cu medicul despre care sunt modalitățile prin care îți poți îmbunătăți performanța sexuală. De asemenea, calitatea somnului, activitatea fizică pe care o realizezi și interesul tău pentru partener sunt factori importanți în ceea ce privește sporirea plăcerii sexuale. (4)

Apelează la jucării sexuale

Există o varietate de gadget-uri care intenționează să intensifice stimularea sau să vă sporească capacitatea de a simți plăcerea în diferite părți ale corpului. Fiecare persoană e diferită, așa că explorează ceea ce funcționează pentru tine.

Redu stresul

Stresul poate afecta sănătatea la nivel general, inclusiv calitatea actului sexual. Stresul mărește ritmul cardiac și crește tensiunea arterială. Ambele sunt dăunătoare pentru dorința și performanța sexuală. Stresul psihologic poate afecta, de asemenea, realizarea unei erecții sau atingerea unui orgasm.

Vorbind cu partenerul tău despre stresul pe care îl resimți, te poți calma, în același timp consolidându-ți relația. Stresul poate provoca, de asemenea, obiceiuri proaste precum fumatul sau consumul de alcool, care îți pot afecta performanțele sexuale.

Studiile arată că până la 40% dintre femei au raportat că nu găsesc sexul ca fiind o activitate plăcută. Acest lucru nu doar că poate avea un efect negativ asupra relațiilor, dar influențează și nivelul de încredere personală. Urmând sfaturile de mai sus poți încerca să îmbunătățești viața ta sexuală și să influențezi pozitiv relația cu partenerul tău.


Data actualizare: 17-01-2019 | creare: 17-01-2019 | Vizite: 649
Bibliografie
1. A Pilot Study of Eight-Session Mindfulness-Based Cognitive Therapy Adapted for Women's Sexual Interest/Arousal Disorder.Url: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27712106
2. Have the Most Satisfying Sex Possible. Url: https://www.everydayhealth.com/sexual-health/have-most-satisfying-sex-possible/
3. Women's Experiences With Genital Touching, Sexual Pleasure, and Orgasm: Results From a U.S. Probability Sample of Women Ages 18 to 94. Url: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28678639
4. Men: 7 Simple Ways to Improve Your Sex Life. Url: https://health.clevelandclinic.org/7-simple-ways-to-improve-your-sex-life/
Alte articole din aceeași secțiune:

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Absența plăcerii în timpul actului sexual
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.