Educarea copiilor cu privire la modurile de reglare a propriilor emoții poate influența pozitiv rezultatele educaționale ulterioare

©

Autor:

Educarea copiilor cu privire la modurile de reglare a propriilor emoții poate influența pozitiv rezultatele educaționale ulterioare
Gestionarea atenției și a impulsurilor emoționale, o abilitate care permite adulților să facă față unor situații sociale imprevizibile, ar putea avea efecte pe termen lung asupra performanțelor educaționale ale copiilor.
Un studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Zurich, în colaborare cu cercetători de la Universitatea din Mainz, arată că educarea copiilor să își gestioneze atenția și impulsurile în școala primară îi ajută pe aceștia să aibă performanțe educaționale mai bune ulterior.

Folosind un studiu controlat randomizat, la care au participat peste 500 de elevi de școală primară, cercetătorii au reușit să demonstreze că antrenamentele de educare pentru autoreglarea emoțiilor, chiar și atunci când s-au desfășurat pentru perioade scurte de timp, au condus la o îmbunătățire semnificativă și durabilă a abilităților de autoreglare a emoțiilor, cât și a capacității de citire și a concentrării asupra greșelilor neglijente la un an după antrenament. De asemenea, antrenamentul a crescut șansele elevilor de a fi admiși la o școală gimnazială academică selectivă la trei ani după antrenament.

„Creșterea abilităților de autoreglare a emoțiilor le permite copiilor să își stabilească obiective pe cont propriu și să fie mai asumați în momentul luării unor decizii”, declară unul dintre autori, Ernst Fehr, profesor în Departamentul de Economie de la Universitatea din Zurich.

Avantajul principal al abordării este că poate fi integrată cu ușurință în orarul obișnuit al copiilor și al profesorilor. Experiența practică anterioară le-a permis cercetătorilor să proiecteze exercițiile astfel încât să poată fi cu ușurință introduse în orice cadru de școală primară. Profesorii au prezentat strategia de educare a abilităților de autoreglare a emoțiilor într-o manieră jucăușă, care a sporit și a menținut interesul copiilor.

sursa: News Medical
foto: istock.com/skynesher

Data actualizare: 25-10-2022 | creare: 25-10-2022 | Vizite: 67
Bibliografie
Teaching self-regulation at an early stage has a positive effect on children’s later educational success, https://www.news-medical.net/news/20221013/Teaching-self-regulation-at-an-early-stage-has-a-positive-effect-on-childrene28099s-later-educational-success.aspx
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Autocontrolul în primii ani de viață, asociat cu o stare de sănătate mai bună în viața de adult
  • Noi perspective asupra importanței voinței în autocontrol
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
     
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.