afte bucale, usturime in gat

13-01-2012
delma_ea
Nu este medic/terapeut
delma_ea
buna ziua!sotului meu i-a aparut afte pe obraji si inclusiv in gat dupa ce a luat augumentin si nu stim ce sa facem deoarece am incercat cu acea solutie contra aftelor bucale, a facut gargara cu bicarbonat de sodiu, si cu ceai de salvie dar este mult mai rau.Nu bea sucuri acidulate si nici nu mananca citrice consuma decat apa plata.Mentionez ca a luat augumentin pentru durerea de masea pentru ca asa a fost sfatuit de catre medicul stomatolog si dupa 2 zile de tratament sa trezit cu acele afte pe obraji si a doua zi dimineata cu usturime in gat si a luat strepsils.Deoarece aftele de pe obraz nu treaceau deloc sa uitat la ele si a vazut ca sau intins pana pe gat ce poate faace?Va multumesc
5 comentarii
0
13-01-2012, ora 23:40
Dr. Ana-Maria Apostol
ORL - Otorinolaringologie, Bucuresti
Dr. Ana-Maria Apostol
Buna-ziua, cel mai probabil a facut alergie la Augumentin. In primul rind sa inceteze sa mai ia Augumentin, sa ia alt antibiotic gen OXACILINA ( acest medicament poti sa il dai la pacientii alergici la penicilina), si sa ia un antialergic gen XYZAL: 2 pastile pe zi( una dimineata, una seara). Daca nu ii trec in acest weekend trebuie neaparat sa se prezinte la un medic dermatolog si ORL
0
14-01-2012, ora 14:29
delma_ea
Nu este medic/terapeut
delma_ea
multumesc pentru raspuns a fost la medic orl si i sa spus ca nu tine de competenta lor.augumentin a incetat sa ia de cateva zile bune problema e ca nu poate inghiti nimik nici macar apa dar pai sa mai ia alte pastile.
0
14-01-2012, ora 20:36
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
faceti badijonaj cu glicerina boraxata (cereti la farmacie), continuati cu gargara cu bicarbonat de sodiu..pare a fi o candidoza bucala...sa vedem cum evoluiaza...sanatate.
0
16-01-2012, ora 16:27
Dr. Ana-Maria Apostol
ORL - Otorinolaringologie, Bucuresti
Dr. Ana-Maria Apostol
Badijonaj bucal cu glicerina boraxata cu nistatin. Si sa evite lactatetele, ele favorizeaza si mai mult aparitia candidozei
0
28-12-2022, ora 19:43
FLORI DE TEI
Nu este medic/terapeut
FLORI DE TEI
Eu mă confrunt de foarte mult timp cu o usturime de limba și cerul gurii, buze(in interior), pe esofag și piept.Am făcut 2endoscopii.Nu am nimic grav, dar simptomele pe care le am nu țin de gastro.Am fost laORL, stomatita, o mulțime de soluții cu nastatin, cu Anaftyn, gargară cu bicarbonat, sare.Nu știu ce este și unde sa mai merg.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar aftele bucale?
  • Arsuri în gât - cauze, tratament și sfaturi utile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.