Ajutor mi-e teama sa iau tratament

25-03-2013
play01
Nu este medic/terapeut
play01
Buna am fost saptamana trecuta la pshiatru, o doamna doctor de nota 10 am stat 2 ore de vorba, ma diagnosticat cu stare depresiva cu tulburare obsesiv compulsiva. Am avut o multime de probleme de sanatate in ultimi ani dar depresia mi sa agravat dataorita unui tratement pentru acnee (Roacutane) desi am intreupt tratamentul am ramas cu o teama nerationala sa nu fac cancer la cap.
Medicul mi-a spus ca am nevoie de tratament antidepresiv dar mie frica sa il iau datorita fobie mele, m-ai ales ca am gasit pe net studii nu stiu cat de adevarate in care indica ca antidepresivele de tip ssri pot provoca cancer la cap.
Nu stiu ce sa mai fac nu mai suport depresia asta dar niciun pot lua pastile pentru ca as avea atunci ganduri si mai negre.
9 comentarii
0
25-03-2013, ora 15:37
donica
Nu este medic/terapeut
donica
nu lua tratamentul antidepresiv, distruge creierul
incearca sa te linistesti, sa ti gasesti ceva sa, te preocupe un hobby sau orice altceva
daca nu poti dormi nu lua somnifere si astea distrug creierul,
ca sa te linistesti poti bea lapte cald cu miere sau poti manca banane
aerosolii cu apa cu sare sau inhalatiile cu apa cu sare te ajuta sa dormi mai bine
incearca daca poti sa faci unpic de miscare zilnic
poti incerca un tratament homeopatic care nu distruge creierul
daca vrei poti incerca sa mergi la un psihoterapeut si nu psihiatru, trebuie sa gasesti un psihoterapeut care nu iti face reteta de medicamente ci doar discuta cu tine despre problema care o ai.
sau incearca alte tratamente alternative, eu am scris aici pe romedic despre asa ceva.
0
26-03-2013, ora 10:02
Psiholog Otvos Monika
Psihologie, Brasov
Psiholog Otvos Monika
Reactiile adverse apar in caz de consum prelungit. Insa puteti opta pentru psihoterapie pentru a inlatura sau ameliora simptomele si pentru a preveni recaderile datorate unor conflicte inconstiente nerezolvate.
0
27-03-2013, ora 20:52
Pink Freud
Nu este medic/terapeut
Pink Freud
Donica,
Ai inceput prin a recomanda, in toate cazurile, urinoterapia. Acum vad ca ai inceput, probabil de la prea mult pish, sa te destepti peste masura si sa fi supercalificata in toate specializarile. Cum iti permiti sa recomanzi cuiva cu problema acuta, sa nu-si ia tratamentul, prescris in urma unor consultatii DIRECTE???
Tu realizezi ca pe langa bunele tale intentii, poti face mult rau?
Iti asumi tu, daca neluand careva tratamentul, are o cadere grava, cu urmari nedorite?

Sper sa se sesizeze admin.
Ca libertatea de opinie e una, expunerea beneficiilor tratamentelor alterantive e alta, iar inconstienta ta ce poate avea urmari grave, e alta.
Gandeste-te bine inainte sa mai scrii!

Play, fa sedintele de consiliere, vor slabi in intensitate toate fricile si anxietatile. Medicatia, daca ar fi atat de nociva, chiar statistic, s-ar fi retras de pe piata. Asa si multe alimente pot fi daunatoare. Dar conteaza si cantitatea lor etc etc.
0
29-03-2013, ora 18:31
play01
Nu este medic/terapeut
play01
Multumesc pentru raspunsuri. Ce inseamna consum prelungit, pentru ca doctorul m-ai zis ca trebuie sa iau 8 luni dupa ce incep sa ma simt bine, asta poate sa insemne mai mult de un an.
As vrea sa incerc si psihoterapie dar in momentul de fata nu am posibilitati materiale
0
29-03-2013, ora 19:16
Pink Freud
Nu este medic/terapeut
Pink Freud
Cu recomandare de la medicul de familie poti merge gratuit la sedintele de care ai nevoie.
Consumul se refera la ani la rand. Cand te vei simti mai bine, se vor reduce dozele, iti poate schimba pastilele, incearca sa te concentrezi pe beneficii, pe starea ta de bine, nu la ce te sperie.
Sa auzim de bine.
0
01-04-2013, ora 18:17
Psiholog Otvos Monika
Psihologie, Brasov
Psiholog Otvos Monika
Orice tratament are efecte secundare, indiferent de natura lui, insa tratament prelungit se refera la mult mai mult de un an. Insa fara un "tratament" asociat cu cel medicamentos este posibil sa apara recaderile sau simptomele sa se amelioreze nesemnificativ de putin.
0
10-05-2013, ora 16:15
play01
Nu este medic/terapeut
play01
Iau de o luna setraline(Asentra) dimineata si seara si sulpirida(Egonyl) o jumatate de pastila seara.
De aproape o saptamana nu mai iau Egonyl, tot ma durea capul si am cititi prospectul(doctorul mi-a spus sa nu citesc prospectele datorita temerilor mele) si m-am speriat foarte tare, deoarece am citit ca pot creste nivelul de prolactina si prinicipalul simptom la un nivel prea mare este lipsa libidouli sexual, ce il si am de la inceputul tratamentului, apoi am citit ca un nivel prea mare poate produce tumori hipofizare, deci cum sa iau ceva sa ma tratez de ceva de care ma tem care poate sa imi provoace lucrul ala.
Am fost ieri la doctor dar nu ma linstit deloc, cand am fost la primul control(acum 2 sapt) si i-am zis ca am libidoul scazut mi-a zis ca este normal la inceputul tratamentul cu antidepresive, acum a doua oara cand am fost a zis ca nu a a zis asa ceva si eu interpetrez, ca nici sulpirida si nici setralina nu creeaza hiperprolactinemie, atunci de unde am starea asta? ma gandesc sa intrerup si tratamentul cu Asentra am citit ca si el poate provoca crestrea nivelului de prolactina.
Nu mai pot sa stau locului ma tem foarte tare mai ales dimineata si sunt agitat de nu pot sta locului am tot felul de ganduri negre si mie mai rau decat inainte sa incep tratamentul nu stiu ce sa mai fac sa ma calmez.
Doctorul mi-a dat acum sa iau 4-5 zile pe langa setralina si Extraveral, ma ajuta prea putin.
Sa ma duc sa imi fac analiza de prolactina din sange, nici nu stiu daca se face fara trimitere?
Sa intrerup tratamentul si cu Asentra?
0
10-05-2013, ora 21:59
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca vei continua cu aceasta stare, vei ajunge la internare. Ai o anxietate tot mai pronuntata si esti pe cale sa te autosabotezi tot citind prospecte si facand din asta o obsesie! Ia-ti medicatia indicata, mergi neaparat la psihoterapie, nu este cazul sa te panichezi din orice. Asa, si o aspirina poate avea o lista de efecte nedorite, dar o lista si mai mare de beneficii. Iar statistic este foarte probabil sa nu ai nicio reactie adversa. Dar sunt convinsa ca orice ti-as spune nu te vei linisti, tocmai pentru ca problema ta este patologica deci ai nevoie de ajutor specializat. Altfel vei ajunge la atacuri de panica si internare unde ti se vor administra medicamente oricum. NU e cazul sa-ti faci prolactina.
0
11-05-2013, ora 18:11
play01
Nu este medic/terapeut
play01
Va multumesc pentru raspuns, exact asta mi-a spus si medicul ca orice mi-ar spune nu cred si asa este, o sa incerc sa nu ma mai uit la prospsecte si nici pe internet, imi face mult rau.
Nu vreau sa imi fac singur rau, imi vin ganduri tampite in cap si atunci caut pe internet sa ma calmez doar ca se intampla exact contrariul.
Si daca am 10 argumente pro si unul contra, ala contra ma obsedeaza si ma agita(tot timpul trebuie sa fie sigur) si atunci caut sa ma calmez.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.