Ajutor! Va rog. Inflamarea vulvei si clitorisului de la testosteron

14-12-2014
VioricaM36
Nu este medic/terapeut
VioricaM36
Buna ziua! Am o problema grava si imi este rusine sa ma duc la ginecolog sa ii spun problema de rusine ce am patit. Eu si prietenul meu suntem impreuna de 2 ani de curand am avut o discutie pe tema libidoului scazut si am fost de acord sa folosesc niste geluri creme din sex shop. Am folosit o crema cu 2 sapt in urma fara nici un efect asupra libidoului. Numai ca sambata seara jucandu-ne prietenul meu mia adus o fiola cu un lichid alb uleios cu care ma masat in zona vaginala. Numai ca a doua zi dupa-amiaza am inceput sa am mancarimi si usturimi in vagin si secretie albicioasa ca la candida am crezut ca am un inceput de candida dar fiind duminica am zis ca abea luni ma voi duce la ginecolog binenteles m-am spalat numai ca toata vulva e un pic inrosita si umflata si clitorisul umflat. L-am intrebat ce era in acea fiola findca ceva ok nu era si mi-a spus ca era TESTOSTERON ENANTHAT 250mg/ml era o fiola de 1 ml. Am intrat pe google si m-am ingrozit. Precizez ca sa ma scurs putin si pe pat din acel ml dar nu stiu cu ce sa combat efectul acesta de umflare si daca o sa imi revina clitorisul la normal sau pot sa ma astept si la alte simptome de virilizare si daca vor trece sau sunt reversibile. Va rog din suflet sa imi raspundeti. Multumesc
8 comentarii
0
15-12-2014, ora 21:38
VioricaM36
Nu este medic/terapeut
VioricaM36
Kiar nu stie nimeni
0
16-12-2014, ora 01:28
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Ba da, stiu eu, deci prietenul tau ti-a dat din ala ptr ca testosteronul urca libidoul si la femei ! Va trece totul in cateva zile, nu e nimic iereversibil, nu te mai speria, s-o fi umflat clitorisul ca probabil te-ai si excitat tare, daca nu te-ai excitat probabil ca s-a inflamat doar insa va trece oricum, nu ai ce cauta la ginecolog decat daca dupa cateva zile nu trece deloc sau maxim o saptamana.
Dar si daca te-ai fi dus la ginecolog ziceai curajoasa 'don doctor nu aveam excitatie asa ca pretenul meu a zis ca dac-ami baga testosteron urca libidoul, a bagat si...n-a mers sau a mers si m-am inflamat si asta e', nu trebuie sa ne fie rusine de sexualitatea noastra sa stii.
De obicei Testosteronul Enantat se facea injectabil intramuscular si avea efect o saptamana, dupa aia efectul disparea si trebuia sa faci alta fiola, se da la culturisti sa le creasca muschii mai repede.
Nu stiu daca in urma masarii s-a asimilat in circuitul sanguin.
Creste libidoul si la barbati si la femei, la femei daca se ia mai mult timp, nu e bine ca apar caracteristici barbatesti, gen par pe corp, voce mai ingrosata, libido puternic de te urci pe pereti, o fiola e egala cu zero daca nici aia nu s-a asimilat ca lumea.
Eu cred ca din cauza psihicului nu ai libido, probabil stres prea mare, oboseala, poate nu-ti mai place partenerul si ai inhibitii, slabe sanse sa ai probleme hormonale.
0
16-12-2014, ora 04:22
VioricaM36
Nu este medic/terapeut
VioricaM36
Multumesc mult, dar ma speriasem la ce efecte adverse am vazut ca are la femei. Intradevar sa dezumflat vulva doar clitorisul a ramas putin umflat. Libidoul e destul de sus dar problema e ca ma cam ustura un pic inca cred ca ceva ceva sa asimilat dar acea fiola contine destul de mult testosteron ptr o femeie si pielea in zona destul de sensibila. Oricum m-am mai linistit cand am vazut ca sa ma dezumflat. Numai sa nu apara simptome de virilizare.
0
16-12-2014, ora 21:01
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Nu apar simptome de virilizare de la o fiola in nici un caz, dar daca libidoul e mai sus, profita acuma cat mai e :))), dai tare acolo sa simti si tu placere cum trebuie, oricum se va desumfla si clitorisul.
Tu de la ce crezi ca aveai libido coborat? De la stres ? Te stii avand stres si probleme pe cap ?
0
16-12-2014, ora 21:04
VioricaM36
Nu este medic/terapeut
VioricaM36
Am libidou destul de mare fata de inainte e bine cei drept
0
16-12-2014, ora 21:10
VioricaM36
Nu este medic/terapeut
VioricaM36
Eu am fost suparata ca nu mi-a zis despre cei vorba si efectele testosteronului la femei asa ceva folosesc doar culturisti. Dar acum kiar cred ca am o problema legata de lipsa testosteronului. M-am speriat enorm ca mi-am vazut pasarica umflata toata dar acum e bine doar clitorisul mai este putin umflat dar nu ma incomodeaza si sexul este demential. Cred ca sunt solutii si mai SAFE decat fiole nuu??
0
16-12-2014, ora 21:12
VioricaM36
Nu este medic/terapeut
VioricaM36
In afara celor din sex shop care sunt numai gunoie la propriu. Acolo te ajuta doar subconstientu, cred ca au doar substante placebo.
0
17-12-2014, ora 01:42
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Pai a facut bine ca nu ti-a zis, ptr ca te speriai si n-ai fi fost deacord, asa ca acuma uite ce sex misto ai ! Se da si la culturisti insa nu doar, si in alte afectiuni diverse cand medicul recomanda, de fapt Testo e de uz medical, la culturisti se da asa pe langa de fapt, am auzit si de testosteron pastile, vedeti si voi insa trebuie sa te duci la analize, verifica nivelul Estrogenului, Progesteron si testosteron sa vezi daca le ai in regula, ca daca le ai in limitele normale inseamna ca alta e problema si surplusul de testosteron doar forteaza putin.
Nu poti lua a la long nici o forme de testo ca apar probleme de masculinizare pana la urma, trebuie sa rezolvi altfel problema, daca ai toate alea in limite, o fi de ordin psihologic, cine stie, poate te-ai saturat de partenerul tau si nu-ti dai seama si de aia nu te mai excita, poate te inhibi, nu stiu.
Da, in Sex shops sunt numa prostii, alea nu au nici un efect.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.