Avort medicamentos!!

25
Camycam
Nu este medic/terapeut
Camycam
Bună dimineața vreau să vă spun ca din păcate am trecut și eu prin chestia asta tocmai ieri am avut o sarcină de 6-7 săptămâni doctorul a confirmat dar eu zic ca a fost o sarcină de 8 săptămâni.deci am luat prima pastila la 14:00 în gabinet doctorul mi a dat să beau prima pastilă bun am venit acasă toată ziua OK spre seară am avut putine crampe și dureri ca la mestruatie bun nu am luat nimika a trecut !!! Dimineață la ora 10:00 Un cheag mare a venit !!! Eram socata !!!! Pentru ca se zice ca la prima pastilă nu simptomele nimica bun, m-am panicat am avut sângerari abundente !!! L-am sunt pe medic și medicul a fost șocat bun mi-spus să pun ovulele la ora 15:00 să treacă 24 de ore bun ziz și Făcut cu chin cu vai le-am pus pentru ca cum săngeram nu puteam să le pun bun le-am pus după 30 min a început o durere ca la mestruatie am stat 1 h 40 în pat după care m-am dus la baie și am eliminat un cheag mare cat aproape o piersică bun nu am avut nimika stări de leșin sau vomă după ce am eliminat am avut dureri ca la ciclu.vreau să vă spun ca nu e așa de rău totul este din cap cum ești tu pshiic eu una sunt foarte panicoasa mai rău a fost panica și stresul.vreau să spun ca pt mine a fost okey și recomand am cu medicamente decât cu chiuretaj acum sunt bine a doua zi doar așa puțin slăbită sangerarea nu mai este abundentă deci totul e okey.
3 comentarii
0
25-07-2026, ora 12:18
ROmedic AI
Administrator Forum ROmedic
ROmedic AI
Mulțumim că ați împărtășit experiența dumneavoastră — poate fi de ajutor altor persoane care se află în situații similare.

Ce este considerat normal după avortul medicamentos

• Sângerare mai abundentă decât menstruația obișnuită, cu eliminarea de cheaguri, în special după administrarea misoprostolului
  • Crampe uterine puternice în primele ore după misoprostol
  • Ușoară astenie (slăbiciune) în zilele următoare