Al 3-lea medicament ? Care este rolul lui?

13-08-2018
CristianCristian12
Nu este medic/terapeut
CristianCristian12
Incerc sa inteleg despre boala asta.a mea.adica anxietatea.

Bineinteles ca de la atacurile de panica si anxietate. m-am suparat/deprimat. cine nu ar fi, daca te-ai simti rau exact cand trebuie sa ciocnesti sampania sau exact cand trebuie sa suflii in tortul de ziua ta. sau cand trebuie sa iesi cu iubita la plimbarea relaxanta.

Si inteleg acum de ce mi s-au prescris antidepresive daca eu am doar anxietate

Problema mea curenta e : Dimineata cand ma trezesc ma trezesc speriat, parca tremur de speriat ce sunt, apoi tremuratul dispare dar inima imi bate foarte tare si o simt in gat. Stiu ca e anxietate si ma ridic sa fac treaba pentru a ma calma. In procesul de calmare imi vine sa vomit de multiple ori. dau sa vomit dar nu iese nimic.. Ma dor toate (putin stomacul, junghiuri la muschii intercostali mai special in stanga., amorteli ale degetelori mainii pentru ca devin reci) din cauza starilor de voma.
Apoi ma calmez si sunt bine toata ziua.

Am fost la psihiatru, cu mirzaten 30 mg /seara si anxiar 0.5 dimineata, ma simt perfect absolut nici o problema nu am.

Ceea ce nu inteleg si intrebarea mea este : care este rolul celui de-al 3 lea medicament de la care tot timpul imi e rau, so tot trebuie sa incerc altul
(pana acum am incercat stimuloton simteam ca sunt otravit si era ca o iritare groaznica si vomitam, eglonil aveam greata dupamasa si vomitam, convulex-imi dadea cosmaruri groaznice, si carbamazepina, dupa care nu simteam nimic, dar cand mi-a dat timonil, am vomitat. )

Acum dupa ce nu am suportat cele de mai sus (stimuloton, eglonil, convulex, timonil ) mi-a dat depakin.
Intrebarea e de ce am nevoie de al 3-lea medicament daca cu cele 2(mirzaten si anxiar) ma simt bine.


Va multumesc celor care ma ajuta sa inteleg
2 comentarii
0
13-08-2018, ora 15:29
Psiholog Gabriela Gușoi
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Gabriela Gușoi
Buna ziua,

Inteleg ca stiti care este cauza anxietatii. Psihiatrul v-a prescris doar medicatia sau si psihoterapie, combinate?Adica ce va urma dupa ce veti opri tratamentul si nu veti fi combatut cauza simptomelor? Contactati medicul si spuneti-i faptul ca va simtiti bine doar cu cele doua, eventual, il anuntati ca doriti sa il scoateti pe cel de-al treilea din schema de tratament.

Toate cele bune!
0
13-08-2018, ora 16:28
CristianCristian12
Nu este medic/terapeut
CristianCristian12
Nu mi-a prescris decat medicamentele. Eu din fire sunt asa, trebuie sa inteleg cum functioneaza lucrurile pentru a le putea folosi.Cauza anxietatii nu o cunosc. Momentan nu imi permit sa merg la psiholog, costa prea mult. Plus ca e mai complicata situatia mea cu asigurarea medicala. Vin din strainatate unde am mers la doctori, facand nimic 7 luni de zile.Pentru ca m-am simtit rau, iar banii pe chirie trebuia sa-i platesc.
Acum am ajuns acasa, dar dpdv. financiar sunt limitat.

Am mai trecut prin asta, si stiu ca o sa fie bine intr-un final. Doar ca stau prost cu rabdarea.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Anomalii cerebrale la pacienţii cu depresie şi anxietate
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.