am ceva in gat la inghitire

18-01-2016
stefy40
Nu este medic/terapeut
stefy40
Buna ziua, am si eu o problema, de o saptamana am senzatia ca la inghitire am ceva in gat, eu nu as spune ca este un nod, ci ca si cum mi-ar fi ramas ceva mancare pe care nu o pot inghiti sau flegma.Seara sau daca ma intind in pat si mai ales daca cu capul stau intro parte, simt ca parca cineva ma sugruma, pote fi de la glanda tiroida?dimineata am si o tusa de ma inec, nu sunt fumator, poate fi de la stres?lucrez ca si cadru didactic, multumesc pentru raspuns.
4 comentarii
0
18-01-2016, ora 21:33
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
nu.. nu este de la glanda tiroida
este de l a tractul digestiv, reflux gastro-esofagian si alimentatie incorecta...
0
22-01-2016, ora 18:42
alle.
Nu este medic/terapeut
alle.
Bună seara, am si eu o problema..în partea stângă a gâtului, în apropierea omuleţului, într-o cavitate îmi tot apare o biluţă albă, urat mirositoare care cade foarte usor daca o ating cu unghia. Nu ma doare gâtul, doar că mă deranjează la înghiţire. Acum 1 an îmi mai veneau pe gât înapoi bilute albe...dar am crezut ca sunt resturi de mâncare nedigerate. Un sfat ?
0
23-01-2016, ora 20:07
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
citeste ce am scris pe forum despre AMIGDALITA CU CAZEUM
0
02-12-2018, ora 23:05
Mateflo
Nu este medic/terapeut
Mateflo