Anticonceptionale

28-11-2014
studenta90
Nu este medic/terapeut
studenta90
Buna!Am luat anticonceptionale dessorel de pe data de 10, normal durata menstruatiei era de 5 zile, dar sangerarea a continuat pana pe 21, s-a oprit 2 zile si am inceput sa am sangerari cate putin in fiecare zi pana pe 27 cand a inceput sa vina iar(am si cheaguri)...am intrerupt pastilele, nu vreau sa le mai iau.ce ar trebui sa fac in acest caz?multumesc anticipat, astept raspunsuri
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Anticonceptionale gratuite
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.