ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Anticonceptionale si antibiotic

04-01-2017
Andreea_daf
Nu este medic/terapeut
Andreea_daf
Buna ziua!

Iau de 11 zile anticonceptionale BELARA, recomandate de medicul ginecolog, dar ma confrunt cu o acnee urata pe fata, am fost la dermatolog si mi-a recomandat, tratament cu TETRACICLINA, pe langa altele.
Intrebarea mea este daca antibioticul afecteaza efectul anticonceptionalelor ?

P.S. L-am intrebat si pe dermatolog si a zis ca nu stie, iar farmacista, a zis ca nu crede ca afecteaza.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.