Anticoncepționale și menstruație prelungita help

20-09-2018
DiaR
Nu este medic/terapeut
DiaR
Buna seara!
Am 16 ani și iau Belusha de o luna pentru dereglări ale ciclului. Am luat din prima zi, la program, dar am o menstruație abundenta și dureroasa. Din a 3 a zi am inceput sa iau Maleat(trebuia neapărat să merg la școală), insa, daca ieri părea că sângerarea s-a oprit, azi e a 7-a zi, iar fluxul pare din nou, mai abundent. Nu am dureri, greață sau altele. Mă gândesc că e de la anticoncepționale, fiind prima oară când iau... dar totuși..e normal? Un sfat ar ajuta enorm. Mulțumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Riscurile anticoncepționalelor și cine ar trebui să le evite
  • Anticoncepționale și tromboza venoasa profundă - indicații, recomandări și precauții
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.