anticonceptionalele si orgasmul

11-11-2008
nella23
Nu este medic/terapeut
nella23
Anticonceptionalele contribuie la orgasm??
Adica daca incep sa iau Anticonceptionale am sanse sa am si eu orgasm daca nu am avut pana acuma?
12 comentarii
0
11-11-2008, ora 00:19
alessia5158
Nu este medic/terapeut
alessia5158
Nu contribuie la declansarea orgasmului ! Nu au influenta asupra acestuia !
0
11-11-2008, ora 08:03
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Nu contribuie sub nici o forma la producerea orgasmului.Singurii care contribuie sunt ambii parteneri.
0
11-11-2008, ora 12:48
nella23
Nu este medic/terapeut
nella23
multumesc frumos pt raspuns
0
11-11-2008, ora 13:22
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
nu numai ca nu contribuie, dar am auzit ca mai diminueaza si libidoul..
0
11-11-2008, ora 13:30
nella23
Nu este medic/terapeut
nella23
dar ce inseamna acest libidou??
0
11-11-2008, ora 14:05
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
"pofta"de a face sex
0
11-11-2008, ora 17:35
Alina18
Nu este medic/terapeut
Alina18
cica unele femei nu mai au orgasm daca iau anticonceptionale
0
11-11-2008, ora 23:30
nella23
Nu este medic/terapeut
nella23
am o prietena si cica mi-a zis ca ea are libidoul crescut de cand a inceput sa ia anticonceptionalele...
0
12-11-2008, ora 10:22
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Este clar ca fiecare organism reactioneaza altfel la anumiti stimuli, poate doar a asociat contraceptivele cu cresterea libidoului, sau poate chiar a crescut.Oricum daca vrei sa incerci mergi la medic sa-ti recomande unele, macar te protejeaza de o sarcina nedorita daca nu fac altceva.
0
26-11-2008, ora 14:42
bradea
Nu este medic/terapeut
bradea
Iau anticonceptionale de 4ani au vreo legatura cu intarzierea menstruatiei sau chiar disparitia ei timp de o luna? Am dereglari menstruale! Au oare o legatura anticonceptionalele?
0
19-07-2009, ora 18:04
cristinutza91
Nu este medic/terapeut
cristinutza91
am luat anticonceptionale diane 35.acum leam intrerupt si de 4 luni nu mi-a mai venit ciclul si burta imi este unflata.specific ca sunt virgina...va rog s imi raspundeti cat de repede pentru ca sunt foarte ingrijorata..
0
19-07-2009, ora 18:16
cristinutza91
Nu este medic/terapeut
cristinutza91
am luat anticonceptionale diane 35.acum leam intrerupt si de 4 luni nu mi-a mai venit ciclul si burta imi este unflata.specific ca sunt virgina...va rog s imi raspundeti cat de repede pentru ca sunt foarte ingrijorata..

imi raspunde si mie cineva???
sau unde gasesc raspunsul???
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Modul de administrare al contraceptivelor orale combinate
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Sexul la vârsta menopauzei
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Cum poate fi îmbunătățit libidoul sexual feminin
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.