aslo 400

23-12-2008
Lawr
Nu este medic/terapeut
Lawr
e chiar atat de grav daca mi a iesit valoarea aceasta la analize(400) ce riscuri implica aceasta valoare? si ce tratament pot face ptr a scadea aslo?
3 comentarii
0
24-12-2008, ora 15:54
B2A
Nu este medic/terapeut
B2A
buna ziua
si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine, numai ca la mine e mult mai rau- la analizele de sange mi-a iesit aslo 600-nu l-am tratat la timp si a crescut la 800 in 2 luni. parerea mea, nu sunt medic, e ca trebuie sa mergi la medicul de familie care iti va prescrie moldamin-injectabil, pentru o vreme. Nu trebuie sa te sparii, nu e nimic grav, numai ca trebuie tratat pentru ca sa nu ajungi in situatia mea. Aslo indica, asa cum mi s-a spus si mie, o infectie in corp, de cele mai multe ori in gat, pe care e posibil sa nu o simti-la mine e mai accentuata si o simt. posibil sa fi contactat aceasta infectie in urma unei imunitati scazute, asa ca sfatul meu este sa consumi de asemenea fructe si legume pe perioada tratamentului. Eu sunt in plin tratament cu moldamin, sa stii ca nu este atat de dureros precum spune lumea. am luat infectia in urma unei perioade in care nu prea mancam ce trebuie, dar acum m-am invatat mine, poate asta e si cazul tau. Astept intrebari si vesti de la tine. sper ca ti-am putut fi de folos.
0
24-12-2008, ora 20:19
sim1973
Nu este medic/terapeut
sim1973
valoarea analizei( adica 400) este mare. fara un tratament corespunzator o sa ai probleme in timp cu articulatiile, inima, asa ca mergi la medicul de fam sau la un reumatolog!
0
30-10-2010, ora 01:09
geanina-ioana
Nu este medic/terapeut
geanina-ioana
Buna ziua.Am un baiat de 13 anisi in urma cu 5 ani a avut aslo 800.timp de 3 ani a facut moldamin pina a scazut la 200.i-am scos si amigdalele si totul a fost bine timp de un an.dar acum are din nou aslo 400 fibrinogen marit vsh mariy si acid uric marit. care este oare cauza si ce trebuie facut. sunt f ingrijorata.va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns